Wie heeft er nog zin om een weekje te gaan duiken in bijvoorbeeld Egypte? Ik heb vorig jaar mijn padi gehaald en zou graag nog een paar leuke duiken willen maken. Daarnaast wil ik ook wat lekker luieren en excursies maken.
Zowel de periode als de bestemming ligt nog helemaal open.
Ik ben een vrouw van 32 jaar en woon in het westen van Brabant. Ik ben benieuwd of er veel duikliefhebbers zijn!
Hey hey!
Mocht je naar Egypte gaan: in Safaga heb je een erg leuk plekje om te overnachten en mooie duiken te maken: http://www.nemodive.com/newwebsiteNLD/default.htm. Ik ben daar vorig jaar geweest, één van de eigenaren is Nederlands, de sfeer is relaxed en prettig.
Waar heb je je padi gehaald?
Ik zou wel graag een weekje willen duiken. Ik ben vorig jaar hierheen geweest Ghazala Gardens Hotel | Diving World Duikvakanties
en dat beviel erg goed!
Ik ben wel afhankelijk van meerdere factoren en kan pas half april iets toezeggen…
Ik ben mijn padi op Indonesië gehaald in drie dagen. Ik vind het leuk om te duiken maar hoef ook geen hele dagen dit te doen. Mocht je nog iets willen plannen, Laura, stuur een Persoonlijk Bericht.
Hier nog een duikliefhebster… Schullie, zoek je nog steeds een reisgenoot voor later in het jaar?
Ik heb plannen om ook naar Egypte op vakantie te gaan. Graag wil ik wrak en nitro advanced duiken doen. Als je nog steeds iemand zoekt en geinteresseerd ben stuur ik je even een prive bericht met meer info.
Dag Henriek, momenteel heb ik al een andere vakantie geboet waardoor ik nog maar weinig dagen over hou. Dit jaar zit er voor mij geen duikvakantie in, maar hopelijk volgend jaar.