Weekje duiken in Egypte

Wie heeft er interesse om in maart of april 2009 een weekje te gaan duiken in Egypte? Ik ben zelf Padi Open Water gecertificeerd, en ik denk er aan om de Advanced cursus te doen, of als alternatief gewoon een stuk of 10 mooie duiken te gaan maken. Ik wil het wel enigzins low budget houden, maar ik heb al wat mooie aanbiedingen voorbij zien komen. Voor 500 á 600 euro kom je een heel eind inclusief reis/verblijf/duiken. Ik ben trouwens man/26 jaar.

He Nabo,
Heb een paar weken geleden ook een oproep geplaatst voor een reisgenootje voor Egypte.
Ik ben zelf ook open water duiker en had eigenlijk precies hetzelfde plan. Eind maart lekker weekje naar Egypte en daar de advanced cursus doen.
Van mij mag het best primitief en/of lekker low budget.
Ik ben vrouw en 23 jaar.
Hoor graag van je!!
Groetjes Marijke

Hoi,

Wil zelf ook graag gaan duiken. Heb net als jij mijn PADI open water en wil wel graag de advanced cursus doen of gewoon lekker gaan duiken. Aangezien er in mijn omgeving niemand duikt of wil gaan duiken, zou ik het leuk vinden om met iemand samen te gaan. Een buddy voor in het water maar ook op het droge zeg maar. Ben zelf ook 26. Je kan me mailen, als je interresse hebt, mijn email: [EMAIL=“manonopreis@live.nl”]manonopreis@live.nl

Groetjes Manon