Reisgenoot Egypte om te duiken

Hallo,

Mijn naam is Simone, ben 28 jaar en woon in Assen. Ben in het dagelijks leven werkzaam als intercedent en beoefen actief de paardensport.

Ik ben van plan dit jaar mijn PADI te gaan halen en dacht aan Egypte qua prijs en omdat het er erg mooi is om te duiken. Daarnaast lijkt het mij erg leuk wat excursies te boeken om piramides te bekijken ed.

Heb jij ook zin om een weekje naar de zon:zon: te gaan…laat dan even een berichtje achter.

Ik heb nog niet echt een vertrekdatum in gedachte, maar daar komen we vast wel uit.

Hey Simone,
Ik ben Kiki, jonge meid van 23 werkzaam als reisadviseuse…
en ik wil ook graag gaan duiken, (of het in elk geval proberen) en dat is natuurlijk veel leuker om met zijn 2en te doen. Verder zou ik ook tijdens de vakantie wat culturele dingen willen meepakken zoals bijvoorbeeld de piramides of tempels.
Helaas staat mijn vakantie periode rotsvast, maar mischien kan je wel in die tijd. ik heb van 01-06-08 2wkn vakantie. hopelijk hoor ik van je! Groetjes, Kiki

Hoi Simone,
Mijn naam is Ingrid en ik ben 21 jaar, ik werk als verpleegkundige op een instelling met vertsnadelijk gehandicapten. Ik heb mijn open water dive vorig jaar behaald in Curacao tijdens mijn eind stage, ik zou graag nog de rest van de duik cursussen doen, ik kan qua datum heel het jaar door, dus kunnen nog genoeg overleggen! Ik hoop nog iets van je te horen!
Groetjes Ingrid

Hey Ingrid, leuk dat je reageert en wat super dat je al een duikcursus hebt gedaan!
Helaas ben ik qua datum niet zo flexibel maar zou heel graag in juni gaan!
Mocht je dan ook kunnen, dan hoor ik het ook graag van je! En van simone natuurlijk…maken we er gewoon een groepje van! mijn msn is: [EMAIL=“xxukkepukxx@hotmail.com”]xxukkepukxx@hotmail.com Groetjes, Kiki

Hey dames,

Ik ben Albert 26 en heb een paar jaar geleden mijn PADI gehaald hier in Nederland. Ik zou graag eens in echt helder water willen duiken want ik heb nog nooit nooit in het buitenland gedoken. Ook een vervolg op mijn openwater diver lijkt me tof om te doen . . . . datum maakt mij niet heel erg veel uit

Ciao

Albert

Hoi allemaal,

Ik wil een reis van shoestring naar egypte boeken van 26 april t/m 3 mei (8 dagen)
Nu zie ik dat jullie allemaal wel interesse hebben om naar Egypte te gaan, dus misschien is het leuk om met meerdere te boeken?
Het is een groepsreis, maar er is genoeg ruimte voor individuele invulling.
Excursies enzo zijn optioneel. Hotel en ontbijt is incl.
Er moeten minimaal 8 mensen reizen om de reis door te laten gaan.
Ik zou het erg leuk vinden om met leeftijdsgenoten op reis te gaan!
Zelf ben ik 22, v, werkzaam bij een uitzendbureau op de marketingafdeling in A’dam. Ik houd van actieve reizen, cultuur en mooie bezienswaardigheden en fotografie.

Lijkt het je wat? Boek dan net als ik of neem een optie op de reis!

http://www.shoestring.nl/www/index.php?m=brochure&reiscode=GRSSEK