Reisgenoot(te) Duikvakantie Egypte gezocht week 31, 32 of 33

Hallo!

Mijn naam is Danielle Muil, bijna 25 jaar oud en woonachtig in Deventer.

Twee jaar terug heb ik mijn duikbrevet gehaald in Egypte en zou dit jaar graag terug keren naar het Alladin Beach Resort in Hurghada om bij Deep Divers een specialty te gaan doen.

Echter heb ik geen reismaatje en als vrouw alleen naar Egypte lijkt me niet geheel veilig.
De Egyptische mannen hebben namelijk nogal eens gebrek aan respect voor vrouwen.

Ik ben dus op zoek naar een reismaatje!

mijn vakantie duurt van week 31 t/m week 33 2013

Ben jij van plan in deze periode naar Egypte te gaan en vind je het gezellig samen te reizen?
Laat het me weten! Misschien vormen we een ideaal reisduo.

Groetjes Danielle

Hoi Danielle,

Kijk ook eens naar Blue Paradise, dit is een Belgische duikschool, op de deze boot worden alleen Nederlanders, Belgen en eventueel wat Fransen toegelaten, ook zowat alle instructeurs zijn Nederlanders / Belgen, wel zo fijn in communicatie.

1e brevet ook bij Deep Divers gehaald, verder nog twee keer met Blue Paradise gedoken (ook vervolgcursus) en vond dit persoonlijk beter.

Komen Je bij het hotel ophalen en brengen Je ook retour.

Zelf ga Ik ook weer waarschijnlijk, maar net enkele dagen eerder( donderdag tot donderdag of zo )

Veel duikplezier alvast

groeten
Hugo

hoi hoi je zou deze vraag ook in mijn facebook groep kunnen stellen Nederlanders en Egyptenaren met een liefde voor Egypte

He Danielle,

Super tof idee! Alleen heb ik die weken geen vakantie dit namelijk in de weken 28 en 29. Wanneer ben je van plan om te boeken? wellicht kan ik nog wat regelen.

Groet Merijn

Mensen, ik heb inmiddels reisgezelschap gevonden!
Bedankt voor de reacties

.

Hee Danielle! Mocht je in 2015 iemand nodig hebben ga ik mee! Duik zelf heel veel en heb het zelfde probleem, niemand die mee kan vanwege geld of geen brevet!
Misschien ook leuk om mij te volgen tijdens mijn reis in Aziƫ aangezien ik ook paar duiken daar ga maken. Gr. Glenn

Via Wereldwijzer app