Wie wil ons helpen (beloning!)

Beste mensen,

Van februari tot mei maakten wij met onze 2 kinderen van 7 en 10 jaar een fantastische wereldreis, waarbij we ook Nieuw-Zeeland aandeden. Op weg naar Fiji heeft onze dochter van 10 echter in Auckland haar rugzakje met souvenirs bij de gate laten staan, vlak voor het instappen. Het rugzakje is inmiddels gevonden en ligt bij lost property op het vliegveld van Auckland. Om het naar Nederland (of Duitsland, waar wij wonen) te laten sturen kost echter een vermogen. Dat kan/mag alleen met een koeriersdienst en zou rond de 350,00 euro kosten. Dat is tamelijk veel voor een rugzakje met vooral een emotionele waarde.

Vandaar onze vraag: wie zou op de terugweg van een reis naar Nieuw-Zeeland de rugzak willen oppikken en mee willen nemen naar Nederland? Hij mag mee als handbagage, en onze ervaring op de vele vluchten in de afgelopen maanden leert dat er vrijwel nooit moeilijk wordt gedaan over een stuk extra handbagage. Hij weegt ongeveer 7 kilo.
Wij willen degene die ons van dienst wil zijn hier graag 100,00 euro voor geven. Voor het geval iemand vraagtekens heeft: het gaat hier werkelijk niet om een of ander dubieus transport, het gaat om een rugzakje met speelgoed, een verrekijker, sleutelhangers, enkele armbanden, een zak vulkaansteentjes (voor de klasgenoten verzameld aan de voet van Mount Tongariro…) en nog wat van dergelijke spulletjes.

De rugzak wordt bewaard tot uiterlijk begin juli, dus enige haast is wel geboden!

Bij voorbaat dank!

Ik zou het wel willen doen, maar ik ga pas in Januari of februari naar Auckland.
Als je zo lang wilt wachten en het daar zo lang kan liggen, maar dan is het maar de vraag of het nog terug gevonden kan worden in het grote lost-prop afdeling als ik daar aan kom.

En beloning… de wetenschap dat ik er iemand gelukkig mee maak is genoeg. Alleen de evt. verzend kosten vanuit mijn thuis-adres (Breda) is genoeg.

Ik moet zelf nog m’n datum exact prikken en boeken. Dus als je het inderdaad wilt, stuur me een berichtje.

Beste Joost en anderen,

Inmiddels is onze rugzak weer thuis. Een reiziger heeft 'm voor ons afgehaald en op de post gedaan. Onze dochter was dolblij toen het pakket werd afgeleverd.

Hartelijk dank voor de reactie en veel plezier in Nieuw-Zeeland