wie wil me helpen om een briefje te schrijven.

Wij gaan Zaterdag de 24 September naar Turkije.
Nu nemen we ook kleding mee, die we niet meer mee terug nemen, geen kapotte maar te klein en kleding van ons zoontje waar hij volgend jaar niets meer aan heeft.
Nu willen wij er een briefje bij leggen dat de dame die de kamer schoonhoud, de kleding mag meenemen, hoe omschrijven we dat.
Wie oh wie kan ons helpen.

Alvast bedankt.

Groetjes Bettine

Hoi Bettine,

Wat ontzettend lief van jullie om die kleding mee te nemen.:stuck_out_tongue:
Vorig jaar hebben wij hetzelfde gedaan voor de schoonmaaksters van onze kamer in het Hera hotel in Side.

Wij hebben de kleding, vooral mooie dameskleding, persoonlijk aan de schoonmaaksters gegeven en er waren geen woorden nodig om uit te drukken wat de bedoeling was. Wat waren de dames blij. De omhelzingen en zoenen waren niet van de lucht.
dus ik raad je aan het op een zo persoonlijk mogelijke manier te doen.

Succes ermee.:slight_smile:

Veel liefs, Fransijn

Ja,Fransijn,

Dat is een goed idee;dat zouden meer mensen moeten doen.
En wat dacht je van de plaatselijke schooltjes?

Groetjes,

Forumbeheerder,
Hans.

Om zoiets te doen heb je echt geen briefje nodig. zoals Hans ook zegt,ook scholen aanvaarden kleding en kinderspullen,geven ze aan de minst behoeden.De kinderen hebben hier wel allemaal zo een blauw schortje aan voor naar school te gaan,maar wat dragen velen daaronder???Vooral winterkleding is ook welkom,zomerkleding kost hier weinig maar een trui of een jasje komt uitstekend van pas.Kinderschoenen ook.
Dit moesten meer toeristen doen,laat je oude spullen achter, velen kopen hier toch zoveel nieuwe dingen. Mensen zijn hier zo dankbaar met kleding en zeker ook met schoenen.
Elk jaar als ik mijn kleerkast schoonmaak geef ik alles aan turkse vrienden en die weten echt wie het nodig heeft. Ze brengen het meestal naar famlieleden in de dorpen en ze zijn je echt dankbaar.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

hey hey

Vind ik echt leuk dat je dit wil doen. Zou ik ook wel willen doen. Maar tot nu toe durfde ik het echt niet omdat ik dacht dat het mss verkeerd ging overkomen …
Maar omdat je zegt dat ze blij zijn ermee wil ik gerust mee doen volgend jaar !