Wie wil leren surfen?

Hoi

Ben een gezellige, reislustige meid van 25 die nog nooit gesurft heeft maar het graaag wil leren. Ben ook de enige in mijn vriendenkring en hoop op deze manier een travelbuddie of buddies te vinden.
Heb al een leuk surfcamp op het oog in Portugal (atlanticriders.com) maar sta open voor andere locaties/spots.
Lijkt het je leuk, stuur me ff een berichtje. Heb vakantie vanaf 28-07.

Groetjes Astrid

Hoi allemaal, ik ben Esther, 24 jaar en zou met een vriendin van 25 juni t/m 4 augustus naar Californie gaan (laatste weekje NY). Zij laat het echter afweten. Heb al een ticket voor die periode heen naar LA en dan van LA naar NY en een weekje later naar huis. Zoek nog een reisgenoot die ook low budget wil gaan rondreizen in die periode. Alleen is ook maar alleen. EN SURFEN JAAAAAA! Groetjes

Hey

Ik wil ook wel leren surfen en lekker aan t strand liggen en stappen ook natuurlijk… Zin in een nieuwe uitdaging dus als ik ook mee kan graag… Miss dat ik nog langer blijf dat moet ik dan ff bekijken…

Jolanda-renes@live.nl

hey hey,

ben misschien een beetje laat, maar toch nog even informeren of jullie al wat afgesproken hebben?
ik ben 25, wil ook graag leren surfen, jammer dat t in NL tot nu toe nog niet echt goeie wind is… misschien wil ik ook nog wel een weekje op surfvakantie… ergens deze zomer

dus ben benieuwd wat jullie hebben afgesproken of dat er nog steeds mensen zijn die interesse hebben…

grtjs ellen

uuuuuh ik dacht dat het over golfsurfen ging dat heeft toch meer met de swell te maken dan met de wind? ja aflandige wind is niet fijn.

ja er moet wel een betje wind zijn, als het helemaal vlak is zijn er ook gen golven, en inderdaad, de richting is ook belangrijk…

Hi Esther,
Is het gelukt om een reisgenoot te vinden voor je reis? Klinkt super iig, jammer dat ik niet vóór 4 juli weg kan.

(btw zie ook: Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk)

Groetjes Olivier

Hoi,

In hoeverre zijn er al afspraken gemaakt?? Ik zelf wil nog steeds erg graag op surf vakantie. Ben totale beginner, maar het lijkt me super om het een beetje te leren deze zomer in Frankrijk.
Op labyrinth.nl heb ik een leuke en goedkope reis gevonden met surflessen en ontbijt+diner. Ik zou dan graag de 18de juli willen vertrekken…
Iemand zin om mee te gaan? Want in mijn eentje vind ik het wel beetje saai, haha. Ik ben bijna 20jaar en zoek een meisje die beetje zo rond dezelfde leeftijd is aantal jaar verschil maakt natuurlijk niets uit en die ook zin heeft in een surfvakantie!

Jitske
jitsketje@hotmail.com

Niemand meer???

Ik wil zo graag, hahaha…Maar niet alleen!

hi
ik heb geboekt in augustus… bij surfandbeachcamps.com
er zijn altijd meerdere mensen die alleen gaan hoor!
grtjs ellen

Hoi hoi

Ik heb inmiddels ook mijn surfvakantie geboekt. Ik ga zelf naar Portugal, via opvakantie.nl geboekt (Atlanticriders.com).
En ik ga er alleen heen…kan niet wachten…

Groetjes Astrid

Hallo,

Ik ben ook een meisje van 19 jaar en wil ook graag leren surfen! Heb al verschillende camps gezien in mimizan, vieux boucau en zarautz.

Ik wil vertrekken rond 22 augsutus…

Nog mensen interesse?? :slight_smile:

Is wel leuk als er meerdere alleen gaan:)

Ik wil wel!!!

jitsketje@hotmail.com

Dat wil ik ook wel.
Heb vanaf dan 3 weken vakantie en lijkt me chill om te gaan surfen.
[EMAIL=“gijssmulders@hotmail.com”]gijssmulders@hotmail.com Mail maar.

Grtz