Hallo,
Nadat mijn Zuid Afrika reis niet doorgaat deze zomer moet ik nu heel snel op zoek naar een goed en leuk alternatief.
Nu kwam ik op de site van www.hetanderereizen.nl terecht en zag daar leuke opties om Spaanse les + Vrijwilligerswerk werk te combineren.
Vooral Bocas del Toro in Panama spreekt mij erg aan…Verder lijkt Costa Rica mij ook heel leuk.
Ik zou graag 6 tot 8 weken weg willen. Vanaf begin Juli tot eind augustus en dan de combi van Spaanse les met vrijwilligerswerk.
Ik ben 21 jaar oud en studeer Pedagogiek. Ik ben erg reislustig en wil veel zien in mijn leven. Ik hou verder van dansen, theater, lezen en nog veel meer.
Wie o Wie zou op korte termijn met mij mee willen naar Bocas? In Bocas heb je meerdere opties dus eventueel zou je ook alleen kunnen werken of les kunnen nemen en bijv. dan je PADI-brevet halen. We hoeven niet alles samen te doen…Maar het lijkt me vooral fijn om heen en weer met iemand te kunnen reizen en daar iemand te hebben met wie je dingen kunt ondernemen.
Reageer hier of stuur me een prive berichtje…Dan kunnen we daarna email adressen uitwisselen.
Groetjes,
Jitske.