reismaatje, vanaf zomer 2008, vrijwilligerswerk z. amerika

Hallo allemaal,

deze zomer 2008 ga ik voor Stichting Samen van Don Bosco (www.commissiesamen.nl) voor minimaal een half jaar vrijwilligerswerk doen in Zuid-Amerika, en aansluitend hopelijk nog een reis maken. SAMEN zendt mensen in tweetallen uit dus bij deze, mensen die geïnteresseerd zijn en ook een reismaatje zoeken, neem eens een kijkje op de site en wie weet kunnen we samen verder (met samen;)
Ik ben 24, en vorige zomer mijn studie antropologie afgerond, voor en na die tijd heb ik Spanje vertoefd en paard gereden,

wie weet tot gauw! Groetjes Inge

Hey Inge,

Lijkt me wel wat! Ik wil in september naar Zuid-Amerika gaan om eerst een aantal maanden vrijwilligerswerk te doen, spaans te leren en later verder te reizen. Ik ben me aan het orienteren wat betreft vrijwilligerswerk en heb nog niet precies gevonden wat ik zoek. Ik weet niet waar je heen gaat, hoe het precies in elkaar zit enz. Ik heb de site even bekeken en de organisatie spreekt me absoluut aan, volgens mij werken ze heel doelgericht.
Misschien kun je me een privé berichtje sturen? Ik ben 22 en heb afgelopen zomer studie journalistiek afgerond. En ben nu hard aan het werken en sparen om te gaan reizen!

Hi,

Ik ga vanaf september tot maart/april naar Zuid-Peru, Bolivia, Noord-Peru en Ecuador, eveneens om Spaans te leren (ook wat weekjes les), vrijwliigerswerk te doen en te reizen. Ik wil me niet binden aan één organisatie en veel ter plekke regelen, maar wie weet kunnen we een stukje samen reizen of werken! Ik heb trouwens ook veel affiniteit met paarden en paardrijden en heb in een ver verleden ook een paar jaar de School voor Journalistiek gedaan…! Ben wel wat ouder (33), maar daar merk je niks van, haha! Dus paardrijden/een stukje schrijven, kom maar door!

Groetjes,

Eva