Wie wil er mee naar Timboektoe januari 2011

Oké, niet echt naar Verweggistan, wel naar Timboektoe, en de rest van Mali.:zon02:

Ik zoek een reisgenote voor januari 2011. Er is genoeg te zien om je een maand te vermaken maar een week of drie is ook prima.

Wat te doen? Trekking in de Dogon, bootje op de Niger, steden, festival, lange reistijden, afzien en genieten.

Met wie? Martine, 37 jaar, goed bereisd maar nooit in Afrika geweest.

Hey

Ben je al vertrokken naar Mali?

ik zou graag begin februari’11 naar het Festival du Niger gaan + Timboektoe + Djenné, maar wil liever niet alleen met een gids reizen. Een gids heb ik wel al.

Ben benieuwd naar je reactie

Tine

Hoi Tine
Ik vertrek de 14e naar Bamako. Heb verder nog niet veel geregeld, waarschijnlijk ga ik dan naar de Dogon en zowiezo naar het festival du Niger. Daar in Segoú ontmoet ik wat reisgenoten waar ik mee naar Burkina en Ghana reis. Je bent van harte welkom om tijdens het festival met ons op te trekken maar daarna gaan wij er vandoor.
Ik begrijp dat jij er vanaf begin februari bent. Mocht het anders zijn laat het dan weten, kunnen we misschien wat samen optrekken.

Groetjes Martine :zon:

Hey Martine

Thanks voor je reactie alvast. Ik heb nog niet 100% beslist of ik ga, maar zoek dus alvast nog reisgenoten voor de rest van mijn trip naar Timboektoe en Djenné.
Weten jullie al waar in Ségou jullie zullen logeren? Of gewoon bij mensen?
Of hoe kan ik jullie contacteren als ik in Ségou ben?
Ik wil nl liefs niet met mijn gids volledig alleen reizen…:wink:

Groetjes
Tine