Wie Wil Er Mee Naar Marmaris

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar leuke meiden die het leuk vinden om te werken in marmaris en die het ook een beetje eng vinden om alleen te doen.
Ik kan je waarschijnlijk helpen aan een baan, dus heb je serieuze interesse laat dan even een berichtje achter.

hoi ben je nog steeds op zoek ?? zoja vanaf wanneer en hoe ? je kunt mij emailen op farla_jeanne@hotmail.com

Hoi olea_kiz,

Ik heb je een mailtje gestuurd maar nog niks van je gehoord. Heb je geen interesse meer of is er iets fout gegaan. Laat het even weten. Mijn e- mail is vanessaprive@hotmail.com.

hay newbie,

ben je nog steeds op zoek naar iemand? om wat voor werk gaat het precies? je kunt me mailen op blue13curacao@hotmail.com.
Ik hoop dat je snel wat van je laat horen.

tamarah

hallo hallo hallo ik wil mee ik wil mee!!!
het is waarschijnlijk al een beetje laat om te reageren maar kun je me anders alsjeblieft vertellen hoe jij werk gevonden hebt?
heb je misschien nog tips? dat zou ik heeel erg grag van je horen
mijn email is annemijndreesmann@hotmail.com

Hallo hallo ik ben wel nog later maar ik wil erg graag mee . wel wil ik graag weten wanneer dit is en voor hoelang? ik hoor graag als er nog plak is. ps ik ben in de zomer 21 jaar en woon in zoetermeer, wil je nog meer weten dan mail je maar.
mijn eigen email is anneloor19@hotmail.com

Ook ik heb zoals vele andere interesse,

kun je me er iets meer over vertellen? dan hoor ik het wel!

groetjes

Heeey,

cool dat ik dit zie! ik dacht namelijk precies hetzelfde: ik wil van de zomer gaan werken in het buitenland maar het lijkt me ook beetje eng om helemaal alleen te gaan…

maarre stuur me anders ff een mailtje lijkt me gezellig :smiley: !

ik harstikke leuk, lief en spontaan en altijd in voor een feestje (tja je moet jezelf toch aanprijzen hè :stuck_out_tongue: )

ik hoop wat van je te horen,

liefs

Annemiek

Ik ga over 4 maanden in istanbul wonen maar heb geen idee hoe ik daar aan een baan kom. ik wil wel met jullie mee om wat ervaring op te doen. Maar ik zoek een baan als reisleidster is dit mogelijk???

hoor graag van je.....sdemir1981@hotmmail.com

ciao…groet, Sibel.