Wie wil er deze winter ook een maand weg?

Hallo allemaal,

Deze winter wil ik een maand ergens naartoe; voorkeur Spanje- Andalusie (Valencia (?) ) of b.v.** Amerika** = Californie.

Ging altijd naar Cuba, maar wil nu weer eens wat anders…

Ben een vrouw van 60 jaar, ondernemend, vrolijk, hou erg van dansen en muziek, avontuurlijk, zelfstandig…
Heb geen vriendinnen (meer) die nog uitdagingen zoeken, vandaar deze oproep.

In m’n eentje zou ik wel kunnen, maar het lijkt me leuker om op avontuur te gaan met iemand die misschien ook op zoek is naar iets leuks voor deze winter…

Cubanita

Beste Cubanita,

Heb bij toeval net een een reis geboekt voor de winter.
Misschien, nu u ook alleen bent, wij voor volgend jaar iets voor elkaar kunnen betekenen.

mvrgr

Carrie

Hallo Carrie,

Dank voor je reaktie!

Wens je een fijne vakantie; waar ga je naartoe?

groeten,

Cubanita

Hallo Cubanita,

Zo aan de roepnaam te zien, en vakantieplaats Cuba, kan ik mij wel voorstellen dat dansen en muziek één van de hobbies zou kunnen zijn.

Ik ga in de winter cruisen richting Midden Oosten (Dubai). Is weer eens wat anders.

Ik hoop dat het je lukt komende winter een leuke leeftijd-reisgenote te vinden.

grt Carrie

wanneer vertrekken we?
ik ben 55 jaar, wil veel van de wereld zien en mijn echtgenoot moet teveel en vaak nog werken.
ben vijf keer in Indonesie geweest, heb daar rondgetrokken en vrijwilligerswerk gedaan.
hoor ik van je?

Beste Brijl,

Het is toch wel fijn dat er ook 50 plussers durven te reageren op deze site om een leeftijdgenote te vinden voor een vakantie.

Ik ben toevallig voor dit jaar bezet. Mocht je volgend jaar weer op reis willen of een vliegreis >>>, of een cruisereis :was: plaats dan weer een oproep, dan regeer ik wel weer.

Succes.

mvrgr

Carrie

Hallo Brijl,

Zowel de periode van vertrek als de bestemming kan nog alle kanten uit; misschien is het 't handigst wanneer we wat gegevens uitwisselen en elkaar misschien een keertje kunnen ontmoeten?
Je kunt me mailen op [EMAIL=“olina_49@yahoo.com”]olina_49@yahoo.com , tot schrijfs?

Hartelijke groet,

Cubanita

hoi carrie en cubanita.

inderdaad een superleuke manier om niet alleen een reismaat te vinden, maar ook mensen te ontmoeten en ervaringen te kunnen delen op een reis.
cubanita, dank je voor je e-mail adres, ik heb je inmiddels een bericht gestuurd.ik hoop dat we het kunnen vinden.

Cubanita,

Een goed voorstel van Brijl om te kijken of wij gezamenlijk met enkele 50 plussers en/of alleenstaanden die niet alleen op reis willen, wat kunnen organiseren op een later tijdstip en eventueel voor de toekomst.
Ik heb trouwens ook een zus die gek is van Cuba en salsa en dansen en muziek.

Ik zal ook reageren op je email adres. Bedankt.

Tot maisl.

grt

Carrie

Hoi Ik heb geprobeerd te reageren op je mailadres olina, maar krijg bericht dat de mail niet afgeleverd kan worden,

wijzerreizer

Hoi!
Wij gaan deze winter een maand op reis en we zijn nog op zoek naar medereizigers. Vanuit Zuid-Spanje vertrekken we met onze truck naar Gambia /Senegal, op weg naar onze camping in Senegal. Een 4-weekse kampeerreis, vertrek 11 december 2009. Zie onze website voor meer info: www.manekunda.nl en voor ons mailadres.
Welkom! Groet, Bram en Monique

Hallo Cubanita.

Heb geprobeerd een mail te sturen,
maar die is helaas niet bij U aangekomen.
Wil deze winter ook 1 a 2 maanden naar Spanje,b.v. Torremolinos.

Vr.gr.,Ans.