Wie wil deze tekst vertalen? Enorm belangrijk vr me

Hoi allemaal

Zou iemand volgende tekst dat in het vet staat kunnen vertalen in het Turks, het is best veel, mr enorm belangrijk voor me. Diegene die dit vertaald wordt op voorhand enorm bedankt!

Lieve schat. Je weet dat ik je graag zie! En ik wil enorm graag naar jou komen. Maar het kost enorm veel voor me, en daarom wil ik weten of je het echt meent tussen ons. Ik wil niet overhaast komen, om dan te zien dat je het niet meent. Want ik meen het wel echt tussen ons! En ik wil je doodgraag terug zien, want ik mis je erg.

Hoe zie jij de toekomst? Wat zul jij nu de komende maanden doen nu het seizoen voorbij is? En wat denk je van onze toekomst?

Als je het echt meent, en alles blijft goed lopen tussen ons, kan ik eens kijken om enkele maanden in Izmir te studeren. Mijn school doet Erasmus, waardoor ik in het buitenland kan studeren.

Nogmaals mijn excuses voor de lange tekst! Maar die jongen voor wie dit is spreekt niet zo goed Engels en zo weet ik tenminste zeker dat hij mij goed begrijpt. ECHT BEDANKT!!!

canim, sen gormeyi nekadar sevdigimi biliyosun! ben de senin yanina gelmek istiyorum. ama cok pahali, onun icin gercekten ciddimisin bilmek istiyorum. yani oraya gelipte ciddi olmadini orenmek istemiyorum. cunki ben ciddiyim. ve seni cok gormek istiyorum, cunki seni ozledim.

sen gelecemizi nasil dusunuyosun? gelecek aylarda ne yapacaksin? gelecekte ne yapacaksin?

ciddisen, we hersey iyi giderse aramizda izmire gelip orda okumak isterim. erasmus yapiyorum turkiyede okuyabilirim

asjeblieft

Hoi

enorm bedankt vr je snelle antwoord! je bent echt een schat!!! :stuck_out_tongue:

groetjes!!!