Wie weet waar koraal Partier in Curacao ligt?

Hoi,
Wij denken niet in euro’s haha. Wij zijn gekoppeld aan de dollar en we hebben hier Antilliaanse guldens (florin). Ik heb geen fulltime job, deze meeste mensen wel trouwens. Het varieert sterk, afhankelijk van je baan. Het varieert van ongeveer 1000 gulden tot je kan het zo gek niet bedenken. Maar als je een huis hebt van 700 euro en een baan van 500 euro dan gaat er iets niet goed, denk ik.

groetjes Marjolein

Ja guldens geweldig :slight_smile: Ik vind het helemaal leuk om weer guldens te hebben. De inkomens zijn idd in guldens, maar veel Nederlanders hebben een tweede woning in Curacao en verhuren deze voor duidelijk Nederlandse prijzen in Euro’s. We hebben nu een leuke woning op het oog en die kost 1350 gulden. Als we beide werken in een fulltime job dan kunnen we dat wel redden. We zullen zien hihi. Ik ben erg benieuwd wanneer ik de foto’s krijg van Recompensa Park, dan kunnen we een keuze maken. Lekker weeekend nu, heeerlijk! Morgen SInterklaas. Wordt dat eigenlijk gevierd op Curacao?

Hi Chotje,

Ik woon op Seru Coral in een appartement met 1 slaapkamer. Het is echt een super resort om te wonen met het grootste zwembad van het eiland.
Idd heb je wel een auto nodig om je te verplaatsten.

Er staat van alles te huur op dit park van studio’s tot bungalows.

Enne banen in de horeca zijn er genoeg mocht dat nog een optie zijn.

Succes met zoeken en beslissen.

Groetjes,
Sanna
Check eens www.elsvanbarneveld.com zij beheren een heleboel op het resort

Hi Sanna,
Dank voor je reactie en tip. Ik heb al contact gehad met Els van Barneveld, maar haar prijs is duurder dan van iemand anders die ook verhuurd op het park. We wachten nu nog even af tot we foto’s binnenkrijgen van het Recompensa park waar we ook een optie op hebben en besluiten dan welke van de 2 het wordt. Woon je permanent in Seru Coral of tijdelijk?

Hi chotje,
Ok succes in elk geval, ik zit er tijdelijk maar waarschijnlijk blijf ik er.

Groetjes,

Wow lekker vooruitzicht :slight_smile: Kom je van Curacao of kom je uit Nederland? Wij willen dus echt voor een jaar gaan. Mijn man wil het liefste emigreren maar dat wl ik eigenlijk niet. Hahah dus ik hoop wel dat ik hem mee terugkrijg naar Nederland!

Haha ik kom uit nederland maar heb al een aantal jaar hier gewoond nu ben ik alweer een jaar terug en het bevalt me prima… Tja ik hoop het voor je maar eenmaal besmet met het curavirus kom je er moeilijk van af.

Hahaha ja ik weet ut :slight_smile: Ik heb zelf behoorlijke vliegangst en heb altijd gezegd dat ik maar 1x in mijn leven ver wilde vliegen en dat was voor onze huwelijksreis. Die ging naar de ABCeilanden en tja … toen was ik verkocht! Ik ben ‘verslaafd’ geraakt aan de Carribean en ben vorig jaar naar Jamaica geweest en ga volgende week naar Suriname. Ik heb nog wel vliegangst maar ik weet nu wat je daarna aantreft … Curacao trok ons het meeste om een tijd te verblijven en ik heb er erg veel zin in! En als het hier dan zo regent en koud is dan vraag ik me echt af wat ik hier doe en waarom ik niet op Curacao woon … Mijn man wil echt het liefst emigreren maar heeft zich erbij neergelegd dat ik graag terug wil. Mijn moeder is erggg bang dat we niet meer terugkomen als we er eenmaal zijn. hahah en nu zeg jij dat ook Sanna … ben benieuwd! Ik heb er wel echt veel zin in, maar zie het echt als een groot avontuur voor een jaar. Als we dan terugkomen in Nederland gaan we echt over de serieuze dingen in het leven nadenken, zoals kinderen … Nu schuiven we dat lekker voor ons uit, eerst Cura!!

Nou meid, succes met alles en veel plezier op vakantie!
Groetjes,

Dank je wel !!