Wie weet ook iets voor jou ?

Hallo Allen!

Mijn naam is Ailene van den Broek en ben een ‘bijna’ afgestudeerde meid van 23 jaar.
In september verwacht ik mijn diploma MMZ niveau 4 persoonlijk begeleider in de gehandicaptenzorg te ontvangen.

Vanaf september wil ik voor nu nog onbepaalde tijd richting australie vertrekken om daar samen met hopelijk veel andere leuke nieuwe mensen de reis van mijn leven te gaan maken.

Ik heb a.s maandag bij http://www.activityinternational.nl/ een gesprek. en dit lijkt me een prima optie omdat ik ‘het begin’ gewoon niet helemaal alleen wil staan.
Uiteindelijk ga ik, net als iedereen die een reis gaat maken, andere mensen ontmoeten en zal ik niet alleen over blijven.
Ook heeft travel international speciale aanbiedingen voor mensen onder de 25. Wellicht zit hier ook iets voor jullie tussen?

Het lijkt me leuk om met veel verschillende mensen in contact te komen en wie weet hebben we dezelfde interesses en zien we elkaar in het land waar het vandaag al morgen is :wink:

Succes met de voorbereidingen, het uitzoek werk en voor sommigen ’ het voorbereiden van de achterblijvers ( Familie / vrienden / liefdes etc :wink: )

Willen jullie meer over mij weten, vraag dit gerust :slight_smile:
Ik ben sociaal absoluut niet ‘gestoord’ dus vragen staan helemaal vrij!

Groetjes Ailene

hey ailene,

ik vertrek rond mei/juni voor 9mnd naar australie voor er te werken en te reizen, dus kunnen we mss contact opnemen en als het klikt samen reizen :slight_smile:
dus laat me maar iets weten

greetz tamer