Wie weet er prettige accomodatie in Johannesburg of Pretoria

Mijn ouders vliegen volgend jaar weer naar Zuid Afrika, maar hebben dit keer besloten om overdag te vliegen. Ze zoeken nu een prettige betaalbare en vooral betrouwbare accomodatie voor 1 nacht, eventueel met transfer service. Ze willen dan de volgende ochtend hun huurauto ophalen op het vliegveld en naar ons rijden.

Wie heeft er nog goede tips?

Groetjes, Kim

Hallo Kim,

Wij hebben overnacht in Airport Game Lodge.

Incl. gratis transfer naar en van de lodge. De volgende ochtend werden we voor het kantoortje van het autoverhuurbedrijf in de parkeergarage afgezet. Ideaal dus.
De lodge is ok, verschillende gebouwtjes met ruime kamers in een grote tuin, schoon en voor 1 nacht prima :slapen:.

groetjes Marleen

Airport game lodge is een goede keuze, of de City lodge: www.citylodge.co.za , hier heb ik zelf al eens overnacht en mijn schoonouders ook dit jaar nog. Prima verzorgd, niet duur en dichtbij met shuttle-transfers.

In Pretoria heb je een hele fraai B&B: http://www.legodimong.com/ Hier waren wij dit jaar 1 nachtje ivm bezoek aan de ambassade. Ruim en comfortabel met een fantastisch uitzicht op de Union Buildings. In een veilige wijk met gastvrije eigenaars. Absolute aanrader, zij kunnen ook wel voor een tranfser zorgen alleen je zit wel wat verder van de luchthaven af (35 minuutjes rijden).

Groetjes van de overbuurman :slight_smile:

Corné.
Amukela Game Lodge.

www.amukela.com

Hoi Kim, denk even aan Emerald Guesthouse : ong. 20 min. vanaf ORT en gratis pendel. Ook vanaf de N4 makkelijk bereikbaar.

Jurjen

pretoria backpackers, hier ontmoet je toeristen uit de hele wereld erg gezellig en kundig personeel. Goedkoop en ze halen je op