Accommodatie Pretoria (evt. Johannesburg)

Wie heeft er tips voor mij voor een accommodatie in Pretoria (evt. Johannesburg)??

Ik land op dinsdag 10 augustus ('s ochtends vroeg, rond 04.30 uur!!) op het vliegveld van Johannesburg. Donderdagavond start de (internationale) groepsreis waaraan ik ga deelnemen. Tussendoor dus nog drie dagen / twee nachten te overbruggen.

Mijn voorkeur gaat uit naar Pretoria i.v.m. de veiligheid en de bezienswaardigheden in de stad zelf. Wie heeft er tips voor een goede / leuke accommodatie? Ik heb geen eigen vervoer, dus een accommodatie die ook dagtrips aanbiedt is een pré; ik wil deze drie dagen natuurlijk wel wat van de omgeving zien!

Ik reis alleen, maar vind het geen probleem om een kamer / slaapzaaltje te delen met andere reizigers, maar het moet niet al te “crappy” zijn. In eerste instantie zat ik te denken aan Pretoria Backpackers, maar daarover lees ik vooral negatieve berichten op hostels.com

In principe liggen alle opties open:
Eigen kamer of gedeelde kamer. Backpackers hostel of bed & breakfast. Midden in de stad of iets meer daarbuiten.
Als het maar een mooie ervaring gaat zijn en ik mooie dingen kan meemaken in die drie dagen!

Misschien heeft iemand hier tips?? Alvast bedankt!!

Kijk eens op www.wheretostay.co.za, misschien vind je daar iets van je gading. Meeste reizigers blijven hooguit 1 nachtje in Jo’burg / Pretoria om daarna door te reizen.

Er schijnt een hele leuke backpackers lodge buiten Pretoria te liggen: Twana Backpackers.

Succes :slight_smile:

Groetjes uit de bush,

Corné.
Amukela Game Lodge.
www.amukela.com