Wie vertrekt er ook bijna naar het 'Land van de Glimlach' ?

De temperaturen in Nederland gaan alweer omlaag, nog even en het begint met vriezen… Een aantal mensen zullen dan ook alweer aan het aftellen zijn om naar Thailand te vertrekken…weg van de kou en op naar de zon. Zo ook voor mij :zon:. Op 28 november vertrekken we voor 3,5 week ‘naar huis’, voor mijn vriendin zal het de 1e keer in 1,5 jaar zijn dat ze haar familie weer ziet, dus ook zij kan niet meer wachten.

Ons programma is deze keer niet zo uitgebreid, we doen het rustig aan…:

28nov: vertrek naar Krung Thep

29nov t/m 01dec: verblijf bij Evelien, Djo en hun kinderen in Kanchanaburi (zie www.orientalkwai.com)

01dec: vlucht Bangkok - Udon Thani; 1 nacht Charoengsri Grand Royal Hotel in Udon Thani

02dec t/m 10dec: verblijf bij de familie van mijn vriendin in Ban Dung

10dec t/m 11dec: 1 nacht Napalai Hotel in Udon Thani

11dec: vlucht Udon Thani - Bangkok en met bus/taxi en boot door naar ons favoriete Ko Samet

11dec t/m 17dec: verblijf in het Tonsak Resort op Ko Samet (zie www.tonsak.com)

17dec t/m 20dec: verblijf in het Royal Benja Hotel in Bangkok (zie www.royalbenja.th.com) om de laatste dagen te shoppen en vrienden te bezoeken

21dec: vertrek terug naar de kou van Nederland…:frown:

Wie vertrekt er ook op korte termijn naar Thailand ? En wat is je programma ?

Mocht er toevallig nog iemand op Ko Samet zitten van 11dec-17dec en zin hebben om een koud Singha’tje te drinken in de zon, laat maar weten !!!

ik vertrek volgende week dinsdag naar thailand :smiley: superveel zin!

14 dagen op de kop af vandaag…
Ik ga waarschijnlijk naar het noordoosten, verder geen reisschema. Oh en geen Kho Samet, maar Ko Chang waarschijnlijk voor mij als einde van 30 dagen Thailand :zon02:.

Nog 6 dagen; zondag 4 november om half 3 is het zover! Dan ga ik, samen met een maat, voor een langere tijd die kant op!

Op www.zwervendoorazie.nl kun je ons volgen via een eigengemaakte website!!

leuke site heb je erwin!!! misschien komen we elkaar nog wel tegen daar in thailand, haha

Vandaag over precies 2 weken zijn we als het goed is op nog maar een paar uurtjes vliegen van Bangkok verwijderd, maar eerst vanaf morgen t/m dinsdag naar…HONG KONG !!!

Ik ga iets later eind Dec.of begin jan. en dan ga ik weer naar Thailand en Cambodja.
Liefst ga ik eerder maar ben nog wat geld bij elkaar verdienen zo dat ik lang er kan verblijven
Ik mis deze landen elkedag
probeer ook taal te leren groetjes Fransjes