Wie reist er mee deze zomer?

Hallo Hallo!

Deze gezellige 22 jarige juf hoort dat Cuba een geweldige plek is en wil daar graag naartoe!
Alleen… haar vriendinnen hebben geen geld, tijd, of mogen niet weg van de grote baas, en alleen is ook maar alleen…
Wie helpt haar de zomer door en springt mee het vliegtuig in om een maand rond te trekken?

Ben jij gezellig, flexibel en houd je van een goede mix van ontspanning, avontuur, steden, strand, natuur, mensen ontmoeten en kun je eind juli al weg?
Schroom je niet en laat wat van je horen! Je kunt me ook vinden op hyves (weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt!) onder de naam Kim Corinaldi.

Wie weet tot horens! Groetjes, Kim

Hee Kim!

Ik ben Loes, een studente van 24. Ik heb inmiddels een ticket geboekt en vlieg 17 juli naar Havana! Mijn plan is om een paar dagen in Havana te blijven en daarna naar Santiago de Cuba te gaan. Daar is carnaval van 18 tm 25 juli en dat schijnt een super feest te zijn… Daarna wil ik langzaam terugreizen naar Havana vanwaar ik 6 augustus terug vlieg. Alleen de vliegdata staan vast, verder kan er nog van alles gebeuren:)

Ik sta open voor mensen met soortgelijke plannen, en als dat niet lukt ga ik alleen. Ik hoor graag van je wat jouw plannen zijn!

Groetjes, Loes

hallo mensen!,
ik ben 19 jarige student, ik ga ook alleen omdat m’n vrienden geen geld,tijd, noem het maar op hebben.:retard:
toevallig vlieg ik ook 17 juli naar havana! miss wel dezelfde vlucht? en vlieg 7 augustus terug.
zou het miss leuk zijn om bij elkaar te komen daar?
ik was ook absoluut van plan om carnaval mee te maken daar!
verder heb ik ook geen plannen, ik heb alleen m’n Lonely planet boekje en voor de rest zie ik het wel.:zon02:

miss tot snel!!
Viva la revolución!

Hi!

Ik vlieg met Martinair, dus wie weet zitten we in hetzelfde vliegtuig! Ik heb verder niet veel plannen, zit er wel aan te denken voor de 1e nacht iets te boeken en daarna ga ik richting Santiago voor de carnaval!! :zon:

Groetjes, Loes