Wie of wat ben ik??

Beste vakantiegangers,

Ik ben een persoon die nu al snakt om op vakantie te gaan maar door omstandigheden kan ik maar 1 x per jaar op vakantie gaan en als ik ga dan ga ik goed maar ik ga nooit 2 x op de zelfde plaats altijd op een andere bestemming !

Door mijn werk als zelfstandige kan ik door tijdgebrek maar 1 maal gaan alsook wij hebben een zoon en die moet ook naar school !

Maar als ik ga, dan moet het goed zijn, natuurlijk moet je je vakantie zelf maken en niet zeuren om de miste tegenslag !

Vorig jaar ben ik naar Croatie geweest, dit was 1 van de mooiste vakanties, sinds vorig jaar ga ik ook met de auto, om de 1 of andere reden heeft mijn zoon vliegangst gekregen want wij gingen heel graag naar Turkeye!

Maar nu ben ik op zoek naar een nieuwe bestemming en ik weet nog niet waarheen, ik zou terug met de auto gaan en ik zou graag nu eens een apartement willen huren aan zee, wij zijn gek van de zee, liefst een zandstrand !

Als er iemand voor ons een ide heeft dan wil ik dit wel eens horen, ik sta open voor andere bestemmingen, zelfs Roemenie, maar hier vind ik niet over !

Zodus nu heb ik mij voorgesteld en hopelijk ga ik nu nog meer leren uit jullie ervaring !

Met vriendelijke groeten,

Steijlen J

Hoi Steijlen J,welkom op wereldwijzer!
Nou Roemenie is een prachtig land om te bezoeken in de zomer !
Daar vindt u nog prachtige oude binnenstadjes waar de tijd stil lijkt te staan, imposante kastelen en kasteelruïnes, en beschilderde kloosterkerken.
In de bergen kan je ook prachtig wandelingen maken,heb ik me laten vertellen.
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Roemenië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Steijlen J !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Hallo Dedoele,

Roemenie is inderdaad een prachtig land. Het is er relatief veilig vergeleken met andere oostblok landen. Probeer eens de noordelijke contreien, als je van een cultuurshock houdt.