Ben nieuw hier! Dus wie ben ik?

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jan-Willem, 36 jaar en ben nieuw hier. Had me nog niet echt voorgesteld dus vandaar nu mijn verhaaltje :o). Ik ben geboren en getogen in Scheveningen en woon sinds 2 jaar in Zoetermeer.

Ik hou wel van reizen en heb wel een aantal landen gezien als leuke vacatie etc. Sinds vorig jaar september ben ik weer single en heb me nu voorgenomen dat ik meer van de wereld wil zien. Ik heb mijn hart verloren aan Roemenië. Ik ben er een aantal keer geweest en wil echt meer gaan bezichtigen. Me eerst volgende kleine trip is naar Rusland, St Petersburg. Ik wil meer mooie steden en landen bezoeken en foto’s maken. Mijn grote hobbie is fotografie.

Ik hoop hier op de site leuke ideeën op te doen en informatie te kunnen vergaren. Heb al wel een idee waar ik volgend jaar heen wil, namelijk Ukraine en Roemenië (Boekarest).

Dus als er mensen zijn die leuke suggesties hebben dan hoor ik het graag. Wil op dit moment merendeel steden bezoeken in Europa en Rusland.

Groetjes,
Jan-Willem

Hi Jan
WELKOM op onze ultra-forum waar iedereen zich bezig houdt met reizen !
Ik moet je iets vertellen: ik heb 28 jaar in Roemenië geleefd en nu woon ik in België al 20 jaar; toevallig ga ik ook volgend jaar naar Roemenië (familiebezoek).
Vertel me wat wil je doen in Roemenië, welke is je traject en je interesses.
Ik ga je helpen om een fijne reis te hebben.
A, ik was vergeten te vragen: voor hoe lang?
Groetjes
Sopirla>>>

Voor Roemenië, afspraak op dit site :
www.wereldwijzer.nl/forum/roemenie-forum

Voor Oekraine op dit site:
www.wereldwijzer.nl/forum/oekraine-forum

Veel succes !
Groetjes
Sopirla>>>

In Roemenie ben ik nooit verder gekomen dan het vliegveld, maar ik ben wel in de Oekraine geweest (Kiev en omgeving). Kiev is erg mooi, en ik wil zeker nog een keer terug voor de rest van het land!

Ook voor mij is fotografie een hobby :wink:

Bij deze mijn reisverslag: IkReis - Oekraine