Hoi hoi ik ben Jet 42 jaar jong …
Ik heb 3 fantastische kinderen van 19 , 18 en 16 jaar en “alleenstaand” (dit tussen 2 haakjes omdat ik nooit alleen ben of mij alleen voel :-))
Ik werk in de gehandicaptenzorg en mijn droom is om dit jaar (of anders vlgd jaar) in mijn zomervakantie (begint 1 augustus) naar Roemenië te gaan ik wil dan met mijn auto omdat ik dan spullen mee kan nemen voor behoeftigen.
Natuurlijk wil ik dit professioneel aanpakken , inmiddels heb ik een logeeradres gevonden , verder zoek ik een reismaatje die dit ook een uitdaging lijkt om samen de voorbereidingen te treffen en te reizen!
Hoi Jet,
Welkom op wereldwijzer,
Ik heb altijd veel respect voor mensen die zich inzetten om de behoeftigen op deze wereld te helpen.
Nou je kan altijd een berichtje posten in het reisgenotenforum om een reismaatje te vinden die je eventueel kan vergezellen naar Roemenie.
Voor vragen over Roemenie kan je terecht in het Roemenieforum hier op wereldwijzer.
Wens je nog veel suc6 toe ,voor al wat je nog gaat doen in de toekomst.
**Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een foto van het leven op het platteland in Roemenie. **
Dank je lieve Georgesiam voor je welkomstberichtje en de prachtige foto!!
Ik ga gelijk op het forum kijken (weer wat wijzer geworden:-)):dag:
Hoi Jet,
Welkom op wereldwijzer. Je hebt nobele plannen lees ik. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je voor Roemenië kiest, was je er al eens eerder?
Groet Ed