Reisgeno(o)t(e) Roemenië/Oost-Europa

Na een jaar fulltime stage en parttime werk te hebben gecombineerd, ben ik er aan toe om er even tussenuit te gaan. Na nog een maand vakantiewerk op mijn stage en voor een maand vakantiewerk bij mijn werk heb ik twee weken voor mijzelf. Dit zijn de eerste twee weken van juli.

Ik heb nog geen concrete plannen, maar ben van plan een (+/-)10 daagse reis naar Roemenië te maken. Ontspanning is hierbij het sleutelwoord, cultuur, natuur, reizen, plezier en (Low) Budget zijn ook belangrijk. Ik denk aan een treinreis in Roemenië zonder al te veel vooraf gemaakte plannen.

In eerste instantie was ik van plan dit alleen te doen, maar na het lezen van wat verhalen lijkt het me ook leuk om dit eventueel met iemand te doen. Iemand die (nog) geen bekende van me is. Wel de heerlijke afzondering maar niet de eenzaamheid… (klinkt wel wat dramatisch zo) Daarnaast natuurlijk ook een stuk gezelliger!

Ik ben een 24-jarige derdejaars HBOstudent met een ambitieuze instelling. Lijkt het je wat om samen naar Roemenië te gaan? Mail me of voeg me toe op MSN.

Zelfde periode, iets andere plannen? Ik sta er open voor!
Tips/ervaringen met reizen naar/in Roemenië zijn ook van harte welkom!