Albanië, Servië, Roemenië, Moldavië

Zijn er hier toevallig mensen die in juli door deze landen gaan of willen reizen? Ik was van plan om in juli met de trein deze landen te verkennen. Ben je dit ook van plan of zit je met een soortgelijk idee dan lijkt het me leuk om in contact te komen :slight_smile: . Misschien kunnen we ideeen uitwisselen of (stukken van) de reis samen maken.

Over mezelf: ik ben student, 19 jaar, woon in Zwolle. Ik ben een gezellig (denk ik :stuck_out_tongue: ) en sociaal persoon en ben positief ingesteld. Ik wil graag Oost Europa en de Balkan beter leren kennen en daarom deze reis maken. Ik hou van actief reizen, en ben bereid om uitdagingen aan te gaan. Maar bij vakantie hoort natuurlijk ook lekker luieren aan het strand met een drankje erbij, uitgaan en een beetje cultuur snuiven.
Ik was van plan deze reis alleen te maken en dan in hostels o.i.d. te overnachten om op die manier wat mensen te ontmoeten :slight_smile: . Maar als er mensen zijn die met een zelfde idee in hun hoofd zitten is het natuurlijk ook gaaf om samen te gaan!

Aarzel niet om me te mailen of te reageren. Voor een goed gesprek kun je me ook toevoegen om MSN :stuck_out_tongue: (adres staat in m’n profiel)