Voor de aankomende zomer (2016) ben ik opzoek naar een reisgenootje(s) om mee rond te trekken in Moldavië, Roemenië, Bulgarije of wellicht een paar andere landen op de Balkan. Hoe en wat precies kunnen we nog uitzoeken natuurlijk! Mijn plan is om ongeveer rond 1 juli te vertrekken tot midden Augustus.
Ik ben op zoek naar een reismaatje (man of vrouw maakt niet uit) van ongeveer dezelfde leeftijd die ook relaxt wil rond reizen. Dit kunnen we liftend, met de trein of met de auto doen. Eigenlijk ben ik voor alles in en vind ik het leuk om zowel de steden te zien als de natuur. Daarnaast zie ik liever één/twee land heel goed, dan 5 landen voor een klein beetje.
In het kort over mezelf. Ik ben Julian, 24 jaar en heb de lerarenopleiding afgerond. Inmiddels ben ik bezig met mijn master in Amsterdam. Ik hou verder van hardlopen en series kijken.
Ben je ook geïnteresseerd om rond te reizen en wil je ook een te gekke tijd beleven? Stuur dan maar een berichtje
Ik ben ook aant kijken om in de zomervakantie van 2016 op reis te gaan. Mijn eerste gedachten gingen uit naar scandinavië. Maar een gebied als moldavië / romenië lijkt me ook erg mooi.
Hee allemaal! Sorry voor de late reactie. Ik ben niet zo heel actief op dit forum. Er zijn al meerdere berichten geplaatst zie ik! We kunnen wel even een Facebook-groep aanmaken en daar even met z’n allen het er over hebben. Met een groepje gaan lijkt me sowieso tof! Als jullie nog geïnteresseerd zijn, voeg me ff toe op facebook dan maak ik dan een groep aan waarin we kunnen overleggen. Mijn facebook is: Julian Mensies
Als meer mensen willen joinen dan kan dat natuurlijk Geef het dan even aan.
Ha Julian,
Ik ben geïnteresseerd -de landen staan al langere tijd op mijn reisverlanglijstje- maar de facebookgroep kan ik niet vinden. Doe ik iets verkeerd of hebben jullie het reisgezelschap al compleet?
Sorry de groep heet Zomer 2016 Moldavië Roemenië. Had het verkeerd in dit forum gemeld. Je kan gerust jezelf aanmelden, anders kan je mij toevoegen op FB, dan nodig ik je uit.