Reisgenootje 30+ gezocht

Hoi,

Ik ben Sofie, 34j uit Belgie.
Ik ben op zoek naar een reisgenootje voor eind september, begin oktober te vertrekken. (Min 2 weken, max 3) Bestemming is nog open, ik denk aan Marokko, Maleisie, Vietnam, Indonesie, …
Een mix van cultuur, natuur, avontuur en relaxen vind ik ideaal! Ik wil graag veel zien, maar niet ten koste van het relaxte gevoel. :slight_smile:

Indien er iemand leuke ideeen heeft en samen reisplannen wil maken, dan hoor ik het graag.

Groetjes
Sofie

Hoi Sofie,

Klinkt erg goed! Dit had ik zelf ook kunnen schrijven!

Vind je het leuk om samen ideeën uit te wisselen in een privé bericht?

Groetjes!

Hey Sofie

Ik las je berichtje. Ik woon zelf ook in België en ben 33 jaar. Van waar ben je ergens?

Zelf heb ik ondertussen een citytrip gepland eind juni en in juli - augustus ga ik voor 3 weken interrailen door Europa met een groepje van het forum hier. Jouw voorstel lijkt mij zeker ook leuk. Echter 2 volle weken heb ik niet meer vrij (we hebben niet zo veel verlof). Misschien kunnen we wel contact houden voor een andere/volgende reis?

Groetjes

Tamara

Hoi Tamara,
Ik probeerde je een PB te sturen, maar je inbox is vol. :slight_smile: Dat vind ik handiger dan op posts te reageren. Ik probeer het later nog wel eens te verzenden, mss dat het dan wel lukt.
Groetjes Sofie

Hoi Sofie,

Zelf ben ik juist terug van Australië, New Zealand, Viëtnam, en Costa Rica,… :slight_smile:
Maar ben nu terug aan 't kijken voor een nieuw land te ontdekken. Aangezien ik nog zoveel landen wil zien.
Meestal heb ik alleen gereisd zonder organisatie. Want heb zo veel geld kunnen uitsparen. En heb altijd mensen leren kennen, via hostels,…

Ben 35 jaar en heb best wel wat reiservaring.
Mocht je meer willen weten. Stuur gerust een Priveberichtje !
Groetjes vanuit het zonnige Limburg :slight_smile: