Reisgeno(o)t(en), 11/07/15 - 02/08/15, bestemming nog te bepalen

Hallo,

Ik ben Sofie, 32, en ben mij volop aan het afvragen waar naartoe deze zomer, meer bepaald tussen 11/07/15 en 02/08/15.

De voorbije jaren heb ik al redelijk wat alleen rondgereisd, maar kom toch altijd graag wat mensen tegen, daarom dacht ik dat het deze keer wel leuk zou zijn om samen met één of een aantal gelijkgestemde zielen rond mijn leeftijd te gaan.
Voor mijn vakanties hou ik wel van wat actie en avontuur, een beetje impulsief zijn en het “go with the flow”-principe liggen mij ook wel. Verder reis ik voornamelijk low budget en probeer ik waar mogelijk wat lokale cultuur op te snuiven.
Qua bestemming sta ik nog voor alles open, zelf dacht ik in de richting van Latijns-Amerika, Noord-India & Tibet, Japan,…
Door mijn werk is de reisperiode zowat het enige waar ik niet flexibel in kan zijn.

Als er dus nog mensen zijn die in die periode willen & kunnen reizen en nog wat gezelschap zoeken, laat het dan maar weten!

Hoi Sofie,

Ik heb net zelf een oproep geplaatst voor een reisgenootje naar Argentinië. Ik ben 37 en wil voor het eerst een rondreis maken. Ik heb gekeken om alleen te gaan, maar dat vind ik toch niet handig zonder ervaring, plus dat samen veel gezelliger (en niet onbelangrijk) ook goedkoper is.
Ik weet niet of Argentinië je iets lijkt of dat je al een ander land hebt gekozen, maar anders zouden we eens wat informatie kunnen uitwisselen?

groetjes Danielle

Hai Sofie,

Ook ik ben druk aan het bedenken wat ik deze zomer ga doen! Werk je ook in het onderwijs? En waar kom je vandaan?
Ik wil deze zomer weer eens lekker gaan backpacken, maar ook nog niet echt een idee waar heen, omdat alles mij leuk lijkt! Haha!

Misschien elkaar een beetje op de hoogte houden?

groetjes Anne (30 jaar (bijna 31), amsterdam)

Hallo Sofie, Anna en Danielle! Ik ben Milou, tweede naam Sofie haha, 27 jaar (in de zomer 28) en werk (ook?) in het onderwijs. Ik zit met hetzelfde, graag ga ik lowbudget weg en inderdaad op zoek naar wat cultuur en avontuur natuurlijk.
Lijkt alsof we wel op 1 lijn zitten, misschien kunnen we eens ideeën uitwisselen?
Ik woon zelf in Den Haag, wellicht kunnen we ergens koffie drinken!

Groetjes Milou

Hallo allemaal!
Ook ik werk in het onderwijs en ben op zoek naar reisgenootjes voor deze zomer.
Mijn naam is Inge ben 29 jaar en woon onder Adam. Ik ben al vaker wezen backpacken en go with the flow spreekt me erg aan! Vorig jaar was ik in Colombia en wil eigenlijk wel weer terug naar zuid Amerika.
Groetjes, Inge

Hallo hallo,
Sorry voor mijn late reactie! Ik wil nog steeds op reis en weet nog steeds niet waarheen! Haha! Ik moet me er eens even in gaan verdiepen! Ik ben al in Thailand, Laos en Cambodja geweest, dus daar wil ik liever niet naar toe (al was het super daar!!) ik wil graag meer van de wereld zien!
Groetjes Anne

Dag iedereen,

Ik ben Greet(je), 30 jaar en wil ook graag weg in de zomer. In de vriendenkring gaan de meesten met hun vriendje/vriendinnetje op vakantie, maar ik wil niet thuis blijven deze zomer. Vandaar dat ik al enkele weken rondneus op deze website.De stap tot reageren zetten, blijf ik toch even spannend vinden.
Ik heb al wel wat enkele (verdere) reizen gedaan, maar meestal georganiseerd door anderen. Het lijkt me wel fijn om eens met andere (onbekende) mensen op vakantie te gaan. Ik werk ook in het onderwijs en heb 2 maanden vakantie, ik kom wel uit België

Groetjes, Greetje

Zullen we gewoon eens spontaan iets gaan drinken op een centraal punt?

Hallo, ook ik zou graag van de zomer willen gaan backpacket. Low-budget en will see once i’m there is hoe ik wil gaan reizen. Ik zit helaas wel aan een periode vast ivm werk namelijk 17/7 -16/8

Groetjes Cynthia (29 jr)

Een keer afspreken lijkt me een goed idee! Ik zie Adam, den haag, België (waar ongeveer?) en de rest? Dan kunnen we een centraal punt kiezen.

Ik kom uit Antwerpen, een beetje eronder.

Goed idee! Zou Den Bosch een beetje in het midden zijn?

Hallo allemaal,

Ikzelf kom uit Brussel, maar wil zeker ergens tussenin eens afspreken!
Qua bestemming volg ik Anne, ik ben ook al in Thailand, Cambodja, Vietnam & Laos geweest, en zou ook liever dit jaar ergens anders naartoe trekken.

Ja, ik denk dat Den Bosch of Tilburg zowat in het midden moeten liggen. Zelf ken ik er niets, maar moest iemand een exacte locatie kennen, zouden we dat al kunnen bepalen, en dan rest er ons enkel nog een datum vast te leggen…

Groetjes,
Sofie

Als iedereen haar mailadres in een privéberichtje naar mij stuurt, wil ik wel een mailgroep aanmaken, dat is misschien wat makkelijker!

Ik vind op de app niet hoe ik dat kan doen. Kan iemand mij helpen ?

Als je op het poppetje voor mijn naam klikt, dan zie je mijn profiel en rechtsboven een envelopje, als je daar op klikt stuur je mij een privébericht!

Het zou gelukt moeten zijn

Mag ik mij, ui de buurt van Rsam, ook in het nderwijs nig aansluitn? Ben net 30 geworden, doceer wiskunde en rekenen in Zoetermeer. Reis graag, ben in voorncultuur, lekker eten, zo nu en dan eens uit, dagje strand etc etc.

Groetjes esther

Hoi dames,

Nu het concreet begint te worden haak ik graag weer aan. Ik ben helemaal blanco hierin, dus vind alles prima, haha. Overigens is Tilburg denk ik nog iets centraler gelegen, zeker vanuit België (via Breda). Ik heb mijn emailadres net , lijkt me leuk een keer af te spreken!

groetjes Danielle