Ik ben een meid van 23 jaar en wil heeeeeeeeeel :rolleyes: graag er voor een paar maanden tussenuit om de wereld te verkennen!! Ik heb altijd al willen reizen en nu begint het echt te kriebelen! Qua landen heb ik een uiteenlopende interesse. De continenten Afrika en Zuid-Amerika trekken mij enorm, maar ook landen als Nepal, Tibet, China en Canada!
Heb je een beetje dezelfde interesse dan moet je me maar even mailen, wie weet vinden we in elkaar wel de geschikte reisgenoot!
Hopelijk tot snel!
Groetjes Judith
ps. Oh ja qua tijd ben ik nog heel open. Ik wil wel dit jaar weggaan (en natuurlijk zo snel mogelijk hihi!!) maar heb voor mezelf nog geen vaste maand aangesteld. Kunnen we samen wel overleggen toch?
Ik reageer op jouw berichtje omdat ik mezelf in jou herken! Ik begin ook de reiskriebels te krijgen.
Qua landen heb ik ongeveer dezelfde voorkeuren als jij, alleen china, tibet en nepal zou ik vervangen door australie en nieuw-zeeland.
Hoi judith!
Ik (21jaar) zit ook de laatste tijd overal rond te zoeken ik heb ook echt weer kriebels om weg te gaan. Mijn stageperiode loopt tot eind juni en heb daarna ruim de tijd om er een tijdje tussenuit tegaan.
Ik zit er onder andere na te denken om naar nepal te gaan maar ook zuidamerika trekt mij enorm.
helaas hebben mijn vrienden geen geld en/of andere intresse’s. Maar het lijkt mij een stuk leuker om het met zijn tweeen te doen! dus wie weet kunnen we wel wat combineren met elkaar!!
groetjes jana janabouwhuis@hotmail.com
Ik ( 28 m) zoek nog een reismaatje (m/v) om samen te plannen en te reizen.Ben je niet bang voor avontuur maar ook cultuur en natuur vind je wel wat en wil je graag gaan backpacken door Zuid-Amerika en andere culturen leren kennen ? mail me dan
Dag allemaal,
Ik (23 V) ben ook serieus gebeten door reismicrobe en nu aan het plannen om deze zomer 4 à 5 weken naar Vietnam te trekken. Wie heeft zin om mee te reizen naar Indo-China en er te genieten van de authentieke cultuur/natuur? Zou graag van Zuid (Ho Chi Ming naar Noord (Hanoi) trekken met nog een avontuurlijke trekking naar de bergvolkeren in Sapa… interesse om reismaatjes te worden?? Let me know!! (zie ook forum Azië)
Hey ja ik ook Wil echt graag op reis denk er al heel lang over maar tis nu zover ! Wil weg Ben Meisje v 19 dus als 1 v jullie nog ruimte hebbe om iemand mee te nemen ? Mail me! ellydeklein@hotmail.com
Hey hallo!
Zit wel goed op deze topic als ik het ga hebben over een zwerfreis! Gewoon op een dag je spullen bij elkaar pakken en move it! Lekker liftend, lopend of wat dan ook en zien waar ik uitkom! Soort van Peking express, alleen niet naar Peking!
Groetjes
Eén boodschapje: je kan het beste in je uppie of met één andere persoon reizen, maar dan wel iemand die je het liefst erg goed kent. Als die persoon er nog niet is, kan je beter alleen op pad gaan. Je komt onderweg immers hordes reizigers tegen, tegen wie je altijd kan zeggen ‘de mazzel’ en weer verder gaat.
Met bijv. op internet ontmoette medereizigers hebben nét weer iets andere wensen, bestemmingsvoorkeur e.d. En dat maakt het lastig.
En: je hoeft echt niet drie continenten in één reis te stoppen ! Een 6-mndsretourtje naar bijv. Buenos Aires en terug vanuit Caracas zal een stuk voordeliger uitpakken dan een wereldticket. Verder is het de moeite waard minimaal circa 1 maand in één land door te brengen. Natuurlijk ben je welkom om ons (mijn Boliviaanse vrouw en ik) t.z.t. in Bolivia op te zoeken, noilenna@hotmail.com
Sterkte, enne… er zo nu en dan alleen voor staan op reis, is het meest leerzame in een mensenleven, denk ik !