Wie mee rondtrekken door Ierland

Hoi, ik ben lesley (vrouw) 22 jaar.
Ik zou graag in Sept. 1.5 of 2 weken willen rondtrekken door Ierland en zoveel mogelijk willen zien. Ik ben er 1x eerder geweest in Dublin.
Ik vind het land geweldig! heeft iemand ook zin om met mij mee te gaan en Ierland te verkennen!? let me know :slight_smile: Lesley

Hoi,

Het lijkt mij ook super om Ierland te verkennen. Wilde je dit doen d.m.v een fly drive of per openbaar vervoer? In september zou ik wel vakantie kunnen regelen( net een nieuwe baan), ik ken iemand die is ook in Ierland geweest en de natuur daar is echt prachtig! Zelf ben ik er nog nooit geweest maar ik zou er wel graag naar toe willen. Laat me weten wat ongeveer je plannen/ideeen zijn!

Groetjes Sabine

Hey! thanks voor je reactie, leuk!
Ik denk zelf er heen vliegen en daarna verder met openbaar vervoer?!
auto is idd ook leuk!! (heb bijna mijn rijbewijs haha) ik heb dus nog geen vaste plannen… het is leuk om een route uit te zoeken waar ‘we’ dan echt heen willen. ik sta voor alles wel open :slight_smile: hoelang zou jij willen gaan dan? of heb je zelf ook nog leuke ideen? Greetz lesley

Hej lees net je berichtje, ik zit te denken dat het misschien wel een leuk idee is om in Dublin te beginnen en vanuit daar rond te trekken. Met ov reizen is wel een leuke manier om het land te leren kennen “we” kunnen altijd voor een paar dagen een auto huren denk ik. ( heb zelf 2 jaar rijbewijs). Misschien zijn er wel OV passen die je in Ierland kan gebruiken zal eens rondkijken op internet. Misschien ook wel handig om van te voren een globale route uit te stippelen en te zien waar er overnachtingen zijn zodat we niet savonds hoeven rond te dwalen. Had je nog bepaalde data in gedachten om te vertrekken? Lat me weten hoe jij erover denkt!

groetjes sabine

Ik ben zo enthousiast dat ik al aan het zoeken ben! Dit kunnen vinden op www.buseireann.ie, ik zie dat je in Arnhem woont das dichtbij want ik woon in Doetinchem. Misschien goed idee om een x te bellen/af te spreken want het moet natuurlijk wel “klikken” als we eventueel op reis gaan. gr sabine

Open Road Pass
The Open Road bus pass allows you unlimited travel on all Bus Éireann scheduled services including Expressway, local, city and town services. These tickets are easy to use, you simply decide when you want to travel and then write the first and last dates of travel on the ticket. Buy Open Road Ticket
Irish Rover Bus Only
Valid for travel on all Bus Éireann and Ulsterbus services in the Republic of Ireland & Northern Ireland. Also valid on city services in Cork, Limerick, Galway, Waterford & Belfast(Citybus). Buy Irish Rover Ticket
Irish Explorer Bus/Rail
Valid for travel on Intercity, DART, Suburban Rail Services(Iarnród Éireann) and all Bus Éireann scheduled services including Expressway, local, city and town services. It is not valid for travel on services in Northern Ireland. Buy Explorer Ticket

Hey Sabine!
leuk dat je ook zo enthousiast bent! ik heb er ook erg zin in en zie het ook al helemaal voor me haha!
leuke ideen van je en wat je heb opgezocht!
Heb je msn? misschien wat makelijker… :slight_smile:

dit is zowel mijn mail als mijn msn: [EMAIL=“bien_fellinger@hotmail.com”]bien_fellinger@hotmail.com ( tussen bien en fellinger laag streepje)
spreek je gauw dan!

alrigthy thanks! voeg je toe! tot snel! :wink:

Hallo,

Ik zit van 10 juli tot eind juli in Ierland, misschien kunnen we ergens een keer afspreken om ervaringen uit te wisselen.

Gr

Geert