Rond reizen door Ierland Sept.2010

Hi,
Ik ben lesley (v) 23 jaar uit Arnhem :slight_smile:
Ik plaats deze oproep omdat ik graag samen wil reizen (of met meerdere) en niemand ken die mee wilt naar Ierland!
Ik ben zelf erg gek op het land, cultuur, mensen, eten ect!
ik ben al 1 keer eerder in Dublin geweest, maar niet zoveel gezien, alleen wicklow.
ik wil nu echt rond reizen langs de kusten , vooral het zuiden is mooi volgens mij! het liefst zou ik in sept. 2 of misschien 3 weken willen gaan, vervoer is volgens mij het handigste met de auto om overal makelijk te kunnen komen. ook 11 sept. heb ik een family feest in dublin (woont engelse fam., heb ook een engelse moeder uit liverpool):slight_smile:
wie lijkt het nog meer leuk om Ierland te verkennen, de kroegen, cultuur en lekker rond te trekken! let me know!
Greetz lesley

Hey,

Ik heb een paar jaar geleden een rondreisje gedaan met twee vrienden. Gestart in Cork en geeindigd in Dublin, onderweg naar een paar (wel redelijk toeristische) plekken geweest. Vervoer met bussen en ferry. Oa; Lisdoonvarna, Doolin, Gallway, Killarney en Cork. De westkust was Vet mooi, daar hebben we door het natuurgebied gelopen; the Burren. Let alleen op de weersvoorspelling als je dat wilt doen. Wij wilden in de bergen overnachten maar kregen super noodweer waardoor we de hele nacht door moesten lopen richting Doolin, waar een jeugdhostel was… Ook de Cliffs of Moher zijn erg mooi om te zien aan de westkust.

Mijn budget laat het helaas niet toe om het dit jaar over te doen… Ga wel nog een weekendje/weekje naar Dublin over een week misschien…

Succes met je reis,

Groeten,
Ray