Vermits ik alleen ben is het voor mij gemakkelijk om te beslissen naar waar ik na toe trek.
Zoals altijd hou ik het bij Thailand,denk dat er niet meer zal van komen om nog andere landen te bezoeken.
Hi George
Tja, er zijn weinige die zo veel geluk hebben om hun eigen baas te zijn; voor mij is al te laat.
Ik begrijp je liefde voor Thailand (ik ben er ook geweest en ik heb nog altijd spijt dat ik niet genoeg van genoten heb - medische redenen - ), mijn hart is niet meer gans sinds ik Bali heb leren kennen (ik heb mijn Balinese altaar thuis, omringd door de grote goden); en toch wil ik nog zien, maar voor mij Bali zal voor altijd Bali blijven (ik ben daar 3 keer geweest, de laatste keer 3 maanden).
Dus, ik begrijp je liefde volkomen.
Geniet van dit mooie Thailand, zoveel als je kunt !
Groetjes
Sopirla>>>
Dat is waar Sorpirla,maar als ik toch mag kiezen dan heb ik toch liever een vrouw aan mijn zijde om door Thailand te trekken.
Hi Georgie, je hebt weer gelijk; ik zou ook een geïnteresseerde medereiziger graag hebben, die buiten foto’s, ook wat cultuur wilt snuiven en met de “locals” overal meegaan; ik tracht in elke reis dan ook, een te zijn met de “locals” en het land; op dit manier heb ik nog vrienden in Bali, Costa Rica, Gambia en nog steeds in contact.
Moest ik opnieuw een “vrije vogel” zijn als je, ik denk dat mijn reizen anders zou verlopen.
Groetjes
Sopirla>>>