@ StoneCast,
Tuurlijk, ik snap het. Ik hou ook graag contact met mijn vrienden als ik in het buitenland zit… Maar berichten sturen, statussen updaten, foto’s plaatsen etc. komt 's avonds wel een keertje. Ik heb tijdens zo’n vakantie geen tijd en zin om me er druk over te maken, laat staan erover te kibbelen. ![]()
Hi Danechka,
- wanneer vertrekken we, met cocktails en al?
- we hebben altijd de laptop bij en NU EN DAN sturen we een bericht dat alles is ok, iets grappig dat we mee gemaakt hebben, iets raar dat we gezien hebben.
De foto’s en de album is thuiswerk.
We gaan om te genieten, niet om de slaaf van de laptop te worden.
Groetjes
Sopirla>>>
Haha Sopirla!
Wanneer wil je vertrekken? En waar gaan we heen?
Ik ben het voor de rest ook helemaal met je eens. Ik heb ook altijd mijn minilaptop mee en inderdaad, je moet je niet focussen op zo’n ding maar op de fijne tijd. :teeth:
Hi Danechka
Heb je een specifieke land waar je graag in de zon kunt zitten, op een ligstoel met een lekkere cocktail bij?
Wanneer? Zo snel mogelijk.
Tot de volgende
Sopirla>>>
Doe mij maar Griekenland! Het eiland maakt me op zich niet heel veel uit, maar mijn voorkeur zou uitgaan naar Kos. (ook al ben ik er al heel vaak geweest)
Hi Danechka
Griekenland (Kos) is voor mij een zeer gevaarlijk plek; dankzij hun eten, ben ik terug gekomen met 8 kg meer (niet in mijn rugzak, maar op mijn lijf) op 2 weken tijd. Maar toch, kan ik niet “neen” zeggen…het is te mooi !
Tot de volgende
Sopirla>>>
Hahaha! Ik heb daar nog geen last van gehad, maar het eten is inderdaad wel erg lekker.
Ik kijk uit naar de reis. ![]()
Hi Danechka
Anytime you want…at your service…!
Groetjes
Sopirla>>>
Nice, thank you very much Sopirla!
:vak02:
@ Danechka
Ja kijk, als ik weg ben, natuurlijk plaats ik dan wel eens een fototje op mijn facebook, maar niet direct nadat ik hem heb gemaakt en als ik wat leuks mee maak, staat dat 5 minuten later echt niet op facebook (geloof dat dat ook 1 van de redenen was dat we uit elkaar zijn gegaan). Als ik het niet vergeet, zet ik het er inderdaad s’avonds wel eens een keertje op of wanneer ik even alleen op een terrasje of zo zit.
EDIT:
Wat mij trouwens wel leuk lijkt is een soort van vakantieblog bij te gaan houden van landen waar ik ben geweest… Van iedere trip een verslag of zo maken…
@ StoneCast,
Wat dat aan gaat denken we er dus hetzelfde over.
En zo’n vakantieblog is een leuk idee, vooral doen!
@ Danechka
Ja ik loop al een tijdje met die plannen rond en heb ook al een paar verslagen van stedentrips getypt op de computer maar nog geen tijd gevonden om een website er om heen te bouwen (die gratis blogs vindt ik maar niks)…
@StoneCast,
Leuk dat je daar verslagen over typt, dat doe ik ook wel eens. Maar LiveJournal is ook niks? Succes met het maken van een website in ieder geval, ofwel een goed gratis blog vinden. ![]()
@danechka
Wat een mooie meid ! Nu zie ik pas, want ik was op mijn ligstoel inslaap gevallen; als ze niet liegen, en donderdag komen die 28°C, ik zet mijn hangmat buiten en ik doe alof we twee ergens exotisch op vakantie zijn!:zon02:
Tot je dienst,
Sopirla>>>
Ik heb van iedere reis een album gemaakt en mijn lieve helft foto’s (maar hij moet die nog sorteren en bewerken diegene die hij de moeite waard vindt)
@ Danechka
Nee ben er niet zo’n grote fan van
Ik heb een kennis die website’s ontwerpt… Zou hem zo dadelijk eens een mailtje sturen. Misschien dat hij wat kan ontwerpen ![]()
@ Sopirla,
Prima idee! Ik hoop voor je dat het inderdaad zulk lekker weer wordt.
Vergeet de cocktails niet hè. ![]()
@ StoneCast,
Haha ok, succes!
@Danechka
Ik vergeet mijn vrienden nooit ! en dan…alleen drinken is “no fun” !:cheer:
Een Sopirla>>>
@Sopirla
Prachtige foto’s heb je op je facebook staan!
Hi StoneCast
Ik ben die die de statief moest vast houden en allerlei assistentie; in feite, is mijn echtgenoot die de foto’s maakt en zwaar geïnvesteerd.
Ik zie mezelf liever zoals ik op de “forum” sta.
Groetjes
Sopirla>>>