Hallo dames en heren,
Ik heb sinds mijn vakantie in Alanya,juli2008 een leuke band met Kadir U…
Sinds ik in Nederland ben, smsen en bellen we nog elke dag met elkaar…
Alleen ik geloof niet zo in verre liefdes, bedoel hij woont in Alanya,ik hier in het kikkerlandje en zoals ik al zei Alanya met zoveel mooie meiden en zo’n geweldig uitgaansleven.
Ik kan me niet 100% aan hem overgeven…
Dus mijn vraag is…
Wie kent Kadir U uit Alanya, heeft een souvenirswinkeltje op de oude bazaar en weet iets over hem te vertellen???
Zou me in ieder geval een zekerder gevoel kunnen geven…
:nod:
We hebben regels hier op het forum en daaronder valt geen volledige namen;daarom heb ik dit topic aangepast
Kom al jaren in Alanya maar ken hem niet. Probeer het eens via google of via Alanyaforum.com.
En niet iedereen die naar Alanya gaat, komt op deze site natuurlijk:smile:
Mijn vriend zou het niet zo kunnen waarderen als ik via een site naar hem zou informeren,gelukkig is dat ook niet nodig.
Volg je gevoel, houd je ogen en oren goed open:biggrin:
Essepes,mooi gezegd…
Kijk iedereen met een vriend in een toeristenstad heeft met hetzelfde te maken…Is mijn vriend wel te vertrouwen?? Ik ook en vele anderen hier.
Er vanuit gaan dat ie sowieso niet te vertrouwen is. is natuurlijk geen goede basis voor een relatie. Als jouw gevoel goed zit, vertrouw hem dan gewoon, dat moet hij tenslotte ook bij jou doen…
Niet alle mannen in een toeristenoord zijn “slecht” er zitten ook goede mannen tussen als ze echt verliefd zijn.
Vertrouw hem gewoon en hou ondertussen je ogen en oren open, meer kan je tenslotte ook niet doen…
Heey
Tja ik de mijne zit ook in alanya en werkt in Kahya otel ik weet heus wel dat daar genoeg leuke meisjes komen enzo maar heb er eigenlijk nog nooit vij stil gestaan dat die nu met een ander meisje bezig zou zijn… maarja ik kan hem helaas niet sorry
xx macy
Hi,
Een ding weet ik zeker, dat hij meevalt. Als je had gezegd een animator of een beachboy, dan had ik over hun niks goeds te vertellen:) Succes
Hey hallo ik lees nu pas dit berichtje op het forum,wel ik kan je zeggen éénmaal een turkse man zijn ware liefde heeft gevonden gaat hij ervoor ikzelf heb vorig jaar een schat van een man ontmoet,ik ben dit jaar terug geweest naar daar dus ook Alanya en wij hadden ook elke dag contact via sms en telefoon hij belde soms wel 3 tot 4 maal per dag op,dus ik dit jaar terug naar daar en mijn gevoel was zalig we hebben 21dagen bij elkaar geweest hij moest wel werken en we leefden vooral s’nachts daar hij in een hotel werkte.We hebben gepraat en gepraat over wat we nu eindelijk met ons leven gingen doen omdat dit natuurlijk niet kon blijven duren zo maar éénmaal per jaar bij elkaar te zijn.We hebben dus besloten dat hij naar hier zou komen eerst om te kijken of hij zich hier kan nestelen in Belgie en dan zien we wat we gaan doen ik wil ook naar daar gaan maar als vrouw in Turkije en zeker buitenlandse vrouwen krijgen moeilijk werk daar.Dus nu wachten op de volgende stap in november of december als zijn papieren in orde komen zijn we weer voor een paar maanden bij elkaar.Kijk er al enorm naar uit.
Heb wel heel grote stap gezet heb mijn relatie van 7jaar verbroken om bij hem te kunnen zijn en hij is aan het scheiden.
Zo dit wou ik je effe laten weten volg je gevoel en zeker je hart want je hartje laat je niet in de steek…Wij hadden vorig jaar elkaar bij onze eerste ontmoeting maar 8dagen gezien en kijk nu we zijn nog steeds bij elkaar het was liefde op het eerste gezicht wij zagen elkaar de eerste avond toen ik in het hotel aankwam en dat was direct oogcontact en dat zegt genoeg het was zoals een bliksemschicht dat zich tussen ons inboorde…Groetjes…![]()
![]()
Leuk om te horen, ik ben ook 8 dagen in alanya geweest en ook de eerste avond bij het avond eten [ de mijne is n ober ] hadden we ook meteen oogcontact. En zo hebben we iedere keer na zijn werk afgesproken. En ja hij heeft op de laatste dag zijn e-mail adres gegeven, maar die deed het niet, nu heb ik denk ik dan zn goeie hij had t slordig geschreven ergens tussen in had hij dit er in zitte : - maar dat deed het niet en toen had ik het ns met _ geprobeerd en nu doet die het wel alleen hij stuurt mij maar niks terug
toen heb ik met de manager gemaild hij zei dat die mijn email niet aan hem mocht geven of mn nummer of wat dan ook, dus vroeg ik of ik n brief naar het hotel kon schrijven en of hun die dan hem wilden geven dus zei die ja is goed en heb ik m eergister of de dag ervoor op de post gedaan, dus kijken hoe het afloopt he. xx
Jammer dat we niks meer van jou horen !!
Hoop dat alles verders goed met je gaat !!
groetjes anita
Leuk al die verhalen!!:wub:
Geeft me al een beter gevoel!!!:vak02:
heee
miss ken ik hem,
ik ken ook een kadir die bij de oude bazar een souvenirs winkeltje heeft:P
ja, ik ken hem,