Hallo allemaal!
k Ga in aug. naar dit hotel. Vroeg me ff af of iemand hier ook is geweest en wanneer enzo.
Groetjes,
Ita
Hallo allemaal!
k Ga in aug. naar dit hotel. Vroeg me ff af of iemand hier ook is geweest en wanneer enzo.
Groetjes,
Ita
Hotel zegt me eerlijk gezegd niks…misschien de andere Alanya-liefhebbers hier?? Heb ff op vakantiereiswijzer gekeken en daar staan vrij goede reacties op.
Groetjes, Diamond
Hallo
ik zat afgelopen zomer in dat hotel. prima hotel hoor en mooi ook! alleen moet je goed opletten in welke kamer je zit want er is ook een nieuw gebouw gebouwd vorig jaar en die kamers zijn net iets mooier dat die ouwe. maar voor de rest niets te klagen. Het strand is niet echt dichtbij ofzo, lopen is best pittig in de hitte maar het is prima. veel plezier iig!
Hey allemaal!
Ja, k vroeg me dat ff af, omdat k er nl. n vriendje heb die daar werkt Ben benieuwd of jullie m kennen en natuurlijk ook andere mensen.
Petje, heb je misschien nog contact gehad met de obers uit t restaurant? Zo ja, wat zijn hun namen?
Groetjes,
Ita
Hai!
leuk dat je iemand hebt ontmoet daar! maar er werken best veel jongens in dat hotel en ik zat er alleen en mijn vriend had liever niet dat ik met de jongens praatte omdat ik alleen was en dat vertrouwde hij niet helemaal. Maar er liepen wel leuke rond
ik weet niet of je toevallig een foto van hem in je computer heb staan? misschien dat ik hem dan herken. maar hoe lang ga je al met hem?
kus
Hey Petje!
Oh, ok! Ja, dan kan k dat wel begrijpen dat je vriend dat liever niet wilde hebben.
Maar k verbleef dus afgelopen augustus, om precies te zijn van 11 t/m 25 aug. in dat hotel saampjes met mn ouders en broertje. Dussuh…mn vriend en ik al bijna 5 maanden contact.
Maaruh…ooit wel ns op hun badges gelet? Zegt de naam Ilker of Yilmaz Yelboga je iets?
En gaan jullie volgend jaar weer naar Blue Star?
Groetjes,
Ita
Waar ligt dit hotel nu precies, ben wel benieuwd…
Groetjes, Diamond
Hoi Diamond!
Dit hotel ligt in Alanya. 20 Min. lopen naar t centrum en binnen 5 min. ben je op t strand per voet.
Maar om je meer n id te geven waar Hotel Blue Star ligt, heb k voor je de volgende linken opgezocht:
*http://www.maxisun.nl/DesktopDefault.aspx?tabid=23&hId=277
*Of anders heb je ook nog op de site van Thomas Cook.nl n plattegrond van alle hotels/appartementen in de buurt van t centrum in Alanya. Maar dan moet je wel ff naar “Snel Zoeken” gaan en als zoekcriteria “Turkije” en “Alanya” kiezen. Vervolgens selecteer je n willekeurig hotel/app. Aan de rechterkant onderaan de foto van je geselecteerde hotel/app. zie je dan n zwarte link staan: Klik hier voor de kaart van de plaats Alanya.
*En dit is dus de site van t hotel zelf:
http://www.bluestarhotel.com
Zelf hebben wij afgelopen zomer via GoMundo.nl geboekt.
Nou, k hoop dat je r wat aan hebt! Suc6! En laat me weten als je n reis hebt geboekt naar Alanya, Blue Star Hotel
Groetjes,
Ita
He Ita, thanx heb meteen even gekeken. Wij hebben onze vakantie naar Alanya al geboekt, dus Blue Star zal het dit jaar niet worden
Groetjes, Diamond
Hey Diamond!
Ok. Maar welk hotel/app. wordt t dan? En wanneer gaan jullie op vakantie?
Groetjes,
Ita
Hoi iedereen,
Ik heb een zomerseizoen in Alanya gewerkt als hostess, en ik heb goede verhalen gehoord over dit hotel. alleen is het jammer dat het strand niet dicht bij is.
Ja Yilmaz die bij dit hotel werkt die ken ik wel, heb nog steeds contact met hem. (ik neem aan dat dit de zelfde is)
als je een foto hebt stuur em maar eens.
Groetjes,
Hey Eevie!
Wat leuk dat je als hostess hebt gewerkt in Alanya! EN dat je misschien dezelfde Yilmaz kent net als mij Verbleef je dan ook in Blue Star Hotel, dat je ook goede verhalen hebt gehoord en Yilmaz kent (als t wel dezelfde persoon is die wij bedoelen. Haha)?
Weet alleen niet hoe k je n foto moet sturen, anders had k de anderen ook al iets gestuurd (foto van Yilamz/info over Blue Star). Heb je misschien MSN Messenger? Lijkt me wel zo gemakkelijk
Mocht je geen MSN Messenger hebben, zou je me dan willen mailen hoe “jouw” Yilmaz r uit ziet. Ben benieuwd, maar ook naar jouw ervaringen als hostess. Alvast bedankt!
Groetjes,
Ita
Heb ook als hostes sin alanya gewerkt en ken hotel Blue star ook.
Hadden er weinig klachten van gasten.
Ken verder weinig mensen van het personeel daar.
Was namelijk me laatste hotel vaak met hotelbezoeken dus als ik niemand zag was ik snel weer weg daaro.
Hey Starshine!
Ok! Nou, wie krijg je deze zomer wel met dit hotel te maken
Groetjes,
Ita
ja wie weet…
maar als ie weer op einde van me route ligt dan zal ik er weinig zijn…
heb ook weinig met het hotel…vond het nooit zo gezellig als ik daar binnen kwam en zat te wachten op gasten…
maar goed…dat is per hotel ook een wereld van verschil
Das waar Nou ja, t werk is toch al leuk genoeg en r zijn genoeg andere leuke dingen, toch
Heb je trouwens speciaal n opleiding voor hostess gevolgd of…?
Ik heb de Hogeschool TIO gedaan in Utrecht en heb daar een richting gevolgd in Stewardess/receptioniste/ hostess.
Mijn stage heb ik ook als hostess gedaan en dat wa sin Bodrum voor 3 maanden. En ben bij stage bedrijf blijven hangen…en zo kwam ik in Alanya terecht
B) Cool, zeg!
Maar kan je ook hostess/receptioniste worden d.m.v. het volgen van n interne cursus ofzo, zonder dat je speciaal n echte toerisme-opleiding moet volgen?
Sorry, voor mn aapjes-gedrag!
Ja hoor, doe mogelijkheden zijn er zeker.
Het is misschien iets lastiger om bijv als hostess aan de slag te komen maar het kan zeker.
Als je het bij de wat kleinere reisorganisaties probeerd, je hebt je babbel beetje klaar dan kom je daar ook binnen.
zo kun je mooi ervaring opdoen en dan kun je daar blijven of evt nog betere en grotere of andere organisaties opzoeken want dan heb je ervaring.
Aantal vriendinnen van mij zijn er ook zo ingerold.
Maar je moet je babbel wel klaar hebben, dan lukt het zeker
Hey Starshine!
Thx 4 your answer!
Groetjes,
Ita