hallo ff voorstellen........

goedendag,

ik zal me ff voorstellen aan jullie:

mijn naam: bobby steenbergen
45 jaar getrouwd en vader van 2 zonen.
we gaan al sinds 1998 naar alanya , en dan ook alleen alanya hehe.
we hebben met onderbreking van een aantal jaren de volgende hotels bezocht:

hotel gold (heet nu anders) een gezellig klein knus all in hotel 3 sterren. direkt aan het strand op goede loop afstand van het centrum.

hotel blue star , vonden wij meer geschikt voor jongelui , behoorlijk lawaaiig. dit was ook een all in hotel.
dit hotel was een stuk verder van het strand! vondt dit hotel minder …

hotel grand kaptan direkt aan het strand(oost kant) via een tunnel onder de weg bereik je het strand , waar een beachbar/restaurant zit van het hotel , dit is ook een ultra all in hotel.
met heerlijk eten , vriendeijke mensen en schoon hotel. ligging is ong 4 km maar met de taxi ben je binnen 5min. in het centrum.
dit is echt een super hotel!

hotel doganay beach club 5 sterren ultra all in ligging in konakli 7km buiten alanya , dat is een luxe hotel waar je geen portmonnee nodig hebt! alles is incl. zelfs alle mix drankjes…op het strand een geweldig restaurant waar je heerlijk kan eten.! en met hun eigen bus ben je binnen 15min in hartje alanya! aanrader absoluut…!

en dit jaar gaan we naar vikingen infinity resort…hij gaat dit jaar in april wel open! we volgen het nauwlettend…
ook een zeer mooi hotel en ben erg benieuwd??? dit is ook een 5 sterren ultra all in hotel.

een tip voor mensen met kinderen , boek all in liefst ultra , en je hebt geen omkijken meer naar je kids! goed kijken op het wereld wijde web en je vindt gegarandeerd een mooie reis! een tip van onze kant: QK - Reizen…al vele reizen bij geboekt , en nooit problemen mee gehad!
heeft u nog vragen stel ze gerust…

mvg,
fam. steenbergen

Hallo … :slight_smile:

Leuke uitgebreide binnenkomst bij wereldwijzer …

En Turkije … altijd prijs !

:vak02:

dank je , ja turkije is the place to be…ging altijd naar spanje , maar das na 1 keer turkije echt afgelopen :slight_smile:

Hoi alanya 1998,welkom op wereldwijzer!
Nou Alanya is een omvangrijke badplaats die bekend staat om zijn prachtige kiezel- en zandstranden: het Ooststrand en het Kleopatrastrand.
In iedergeval kan je altijd met je vragen en tips terecht in het
Turkijeforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog alanya 1998 !
groet,georgessiam.