Nederlands Familie Hotel In Alanya

Hoi, ik weet niet of het mag, maar ik zet het erop omdat er gevraagd werd welke type bedrijf ik ging runnen in Alanya (oba)
Nou, hier is dan het antwoord, ik kon het niet eerder geven omdat het nog niet rond was, maar nu wel

Ik ga samen met mijn familie, een familie hotel runnen in Oba een wijk 4 kilometer vanaf Alanya.
Kleinschallig (42 kamers), voor oer gezellige hollands plezier en het mooie Turkije, een mooiere omschrijving kan ik op dit moment niet bedenk.
Ik zou zeggen, ben je nieuwsgierig, kijk dan eens op de website http://www.dutchfamilyhotel.nl of om het makelijker te onthouden http://www.vriendenhotel.nl en wie weet komen wij elkaar tegen, je weet nooit.

gr,

John

hoi john,

wat leuk voor jou en je familie dat dit allemaal doorgaat!!!
alleen de websites die je hebt doorgegeven doen t niet!..

wilde graag ff een kijkje nemen, maar kan de pagina’s niet openen.

wanneer wordt dit hotel geopend?? deze zomer of volgend jaar?
zoek je nog personeel want ik houd me aanbevolen! :stuck_out_tongue:

groetjes en veel succes met alles!

myrna :smiley:

Beste john,
Waarom zou je de mensen in nederland niet mogen vertellen dat je een eigen hotel start. Toch goed te weten dat het door nederlanders uitgebaat word. Ik heb je deze morgen geantwoord voor de school van je zoon,maar hij zal wel aanpassen in Turkije,kinderen leren zo snel onder elkaar. En turkse kinderen zijn heel lief.
Ik wens je veel succes met jullie hotel,het zal en moet jullie lukken,in het begin soms hard om je aan te passen aan de turkse mentalitiet maar laat de moed nooit zakken. Ik hou het al 8 jaar uit en hoop dat jullie dezelfde moed hebben.Als ik in de streek ben kom ik jullie zeker eens opzoeken. Ben dikwijls in Side en dat is niet ver af. We hebben ook klanten in Alanya,dus dit moet lukken jullie terug te vinden. maar zoals hierboven vermeld gaat de website niet open.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

de link naar de website doet het wel als je hem gewoon intypt.

Bedankt voor de tip.Ga het zo proberen.
Franka

ja of bij vriendenhotel staat na de www een / dus als je die vervangt door een . dan lukt het ook :slight_smile:

Ik zal jullie hotel zeker aanbevelen aan vrienden,het ziet er heel netjes uit en wat je de toekomstige klant aanbied is echt de service uit nederland en dit in een land als Turkije. Jullie moeten slagen,ken zelf de hotelwereld heel goed,heb 25 jaar mijn eigen hotel beheerd in Begie vooraleer ik hier ook mijn zaak starte ,en zoals ik jullie website bekijk echt een aanrader voor een geslaagde vakantie in Turkije.
Nogmaals succes,
Franka

Dank jullie wel voor jullie zeer enthousiaste reakties.
En inderdaad de linken doen het niet, de reden is dat ik veel te vlug, dit neergezet heb in het NEDERLANDS, hahahaha
Excuus hiervoor.

Hierbij de goede linken, (overigens boven ook aangepast)

http://www.dutchfamilyhotel.nl
http://www.vriendenhotel.nl

Nu gaat het zeker lukken om onze website te bekijken.

Groetjes van een zeer enhtousiaste familie die jullie graag zou ontmoeten,

John

myrna, we gaan open op 1 maart 2005, en het is dus nog hard werken voor ons om alles op tijd klaar te krijgen.
Om terug te komen op je vraag met betrekking tot het personeel, het volgende.
We zijn nog aan het brainstormen over personeel, en wanneer we mensen nodig hebben, zal ik het zeker niet laten om dat op dit forum te vragen,.
Dus kijk regelmatig, je kijkt nooit,

gr,
John

hoi john,

super dat je zo enthousiast reageert op mijn berichtje!!
ik heb net te horen gekregen dat ik bij een nederlands restaurant/cafe in alanya mag beginnen!! ik heb er heel veel zin in!

maar ik kom zeker een x langs bij jullie om te kijken hoe alles verloopt. misschien hebben jullie wel hulp nodig! je weet maar nooit!! ik help graag andere mensen die een passie hebben voor horeca… :smiley:

wat me eigenlijk op de volgende vraag brengt: hebben jullie in nederland al een hotel of iets dergelijks gehad? hebben jullie ervaring op dat gebied? want ik weet dat t heel hard werken is!..

groetjes myrna :smiley:

Hi om je vraag te beantwoorden.
Nee dit is het eerste hotel, al zullen er meerdere volgen, al is mij het hotelweze niet onbekend.

Daarnaast zijn wij al 1 1/2 jaar bezig geweest met de voorbereidingen en hebben in Turkije zeer goede krachten kunnen vinden, die ons met die zware maar zeer leuke werk komen assisteren.
Daarnaast zijn we van mening dat als je de gasten tevreden kunt stellen met goed eten, goede bedden en zeer veel plezier, het zware werk omgezet word in een zeer plezierige job om te mogen doen.
Daar is het gehel gezin volledig mee eens, en staan we allemaal te trappelen om onze gasten een onvergetelijke vakantie te geven.

gr,

John

hoi john,

nog een vraagje!!
op de site staat dat er ook entertainment is, hebben jullie een eigen team of huren jullie gewoon lokale mensen in voor bijv. turkse avond, illiusionist of minidisco?

krijgen jullie alleen nederlandse gasten in t hotel of meerdere nationaliteiten?

ik ga midden april naar alanya toe, ik neem aan dat jullie er zijn dan dus kom ik zeker ff een kijkje nemen!!! :smiley:

myrna :smiley:

Wauw, had ik dit maar eerder geweten. We hebben nu al geboekt, maar zoals ik al eerder in een berichtje had aangegeven, vind ik het allemaal supereng. Het was fijn geweest bij een Nederlands gezin te kunnen aankloppen. Verdorie!

Komààn, het zal er erg leuk zijn! Toen wij voor de eerste keer gingen over 10 jaar hadden wij ook een beetje dat gevoel en sindsdien gaan we ieder jaar terug minstens 1 keer en ga ik al alleen van aan mijn 17 jaar, dus het moet er echt wel leuk zijn !
Ireendje, je zal volgend jaar terug willen, zeker en vast. Als ik alleen naar Turkije ga dan wordt ik goed opgevangen door de plaatselijke bevolking. Als er iets is dan voeren zij het woord in mijn plaats als ik een probleem heb met iets. Je kan altijd op die mensen rekenen ook al ken je ze bijna niet!
Het zal mégaleuk zijn!!!

Véél succes xxx

Ik zal zeker mijn bevindingen schrijven hier. Weet je wat het is? Wanneer ik er een paar dagen ben, dan heb ik me het eea al wel eigen gemaakt en dan gaat het wel, ben nu eenmaal een beetje een kat uit de boom kijkster.

Ik vind het heerlijk om zoveel goede reacties te horen. Dat is bemoedigend.

Groetjes, Irene

hoi ireendje,

ik heb al een berichtje geplaatst bij je topic over duiken, maar waar ga je op vakantie dan in turkije? ga je naar alanya toe dan?

alanya is heel leuk hoor!!! :smiley:
en welk hotel heb je geboekt? misschien ken ik t wel en kan ik je alvast wat meer info geven over de omgeving?
groetjes myrna

Ik ga idd naar Alanya, met mijn man en dochtertje van dan negen maanden. Ik vind het heel spannend. We gaan all inclusive in Elysée Garden. Ken je dat?

Hallo, afgelopen 8 dagen in het Dutch Family Hotel verbleven. Helaas kan ik alleen maar zeggen dat het mij erg slecht bevallen is.

Er wordt van alles beloofd maar niets gedaan. Er wordt gezegd dat er animatie is, bbq avonden en dergelijken, een van de redenen waarom wij hier geboekt hebben, maar helaas in 8 dagen niets van dit alles maar dan ook absoluut niets hiervan terug gezien. Leiding gaat erg vreemd met het personeel om. Tijdens een vrije avond hebben we een van de jongens van de bediening waar we goed mee konden opschieten uitgenodigd om mee te gaan wat drinken. Hij had erg zijn best voor ons gedaan die dag dus we wilden hem zo belonen, dat scheen niet te mogen. En hij is ook ontslagen, nu weet ik niet zeker of dat de directe aanleiding is maar wij vermoeden wel sterk dat het er grotendeels mee te maken heeft.

Ook een ander punt is dat er ontzettend veel gasten in het hotel ziek zijn geworden, ik en mijn vriendin werden na 3 dagen ziek, tegelijk. Andere gezinnen hebben allemaal wel een of meerdere gezinsleden die een dag echt goed ziek zijn geweest. Volgens mij klopt dat niet helemaal.

Klachten over het eten worden niet of nauwelijks serieus genomen, terwijl ik vind dat als je een hotel runt je naar de gasten moet uisteren je kan er iets van leren maar helaas teveel gevraagd denk ik.

Al met al vond ik het hotel verschrikkelijk tegenvallen voor wat ze beloven,een grote smet op mijn vakantie omdat ik er veel van had verwacht. Er gaat ook zeker een flinke klachtenbrief naar Neckermann toe, want als je iets belooft moet je het wel nakomen, er zijn veel mensen die om zulke dingen een hotel boeken en dan is het erg jammer dat wanneer je er bent blijkt dat je eigenlijk gewoon wordt opgelicht. Erg jammer.

Als Ozgur Bey lang wil blijven bestaan moeten ze een aantal dingen heel anders doen anders is dit hotel geen lang leven beschoren.