gezocht leuk hotel alanya niet te ver van strand centrum

hallo wij zijn op zoek naar een leuk hotel in alanya dicht bij het kleopatra strand en niet al te ver van het centrum en het liefst een all in hotel

bedankt

Hoi!

Hotel Blue Star, Grand Zaman Beach, Alaiye Kleopatra (alledrie bij Neckermann). Ben er zelf nooit geweest, want wij gaan altijd naar het oost-strand, maar vrienden van ons zijn in Blue Star geweest (2 jaar geleden) en dat vonden ze erg goed. Een collegaatje gaat altijd naar Grand Zaman Garden en is daar weer heel goed over te spreken. Alaiye Kleopatra ken ik zelf niet, maar kwam ik toevallig tegen. Er zijn niet zoveel all-in hotels vlakbij het centrum van Alanya. De meesten (5 sterren) resorts liggen in Konakli, een klein dorpje zo’n 10-15 km vóór Alanya. Maar wie weet krijg je hier nog meer tips!
Succes met zoeken en alvast een fijne vakantie!

Hotel White Gold *****. Perfecte ligging, goede service, smakelijke keuken en betaalbaar. Bovendien aan 't strand.

ja op hababam las ik ook een topic met leuke plekjes in alanya ik wil ook graag naar alanya gaan… http://forums.hababam.nl/showthread.php?t=148053

Ik kan hotel Grand Okan aanbevelen, ik ga hier altijd zelf heen. Het is de straat oversteken en je bent op het Kleopatrastrand. Het is een stukje lopen maar het is te doen naar het centrum. Naar de haven is het denk ik zo’n 15 a 20 minuten lopen. Zelf vind ik dit niet erg want zodra je het hotel uitloopt heb je al winkels en restaurants om je heen, er is altijd wat te zien. Ik ben ook in Grand Zaman Garden en in Grand Zaman Beach geweest (nagenoeg zelfde ligging als Grand Okan), dit zijn all incl. hotels en ben er zelf niet over te spreken, maar goed smaken verschillen… Grand Okan is half pension en de kwaliteit van het eten is goed en divers. De drankjes in het hotel zijn goed te betalen.

Hallo,

Hier een link voor iedereen die op zoek is naar een leuk betaalbaar appartement om te huren voor vakantie of een hotel/apparthotel om in te verblijven. Speciale aanbiedingen!!

Via de link kunt u meer informatie verkrijgen over de beschikbaarheid, prijs, locatie, faciliteiten enz. Natuurlijk kan dit ook via deze post op wereldwijzer.

Team
Holiday and Hotels in Turkey

om de informatie via de link te kunnen zien dient u wel lid te zijn van