Ervaringen met Hotel Riviera Alanya

Ideaal gelegen hotel. Straat oversteken en je staat op het Kleopatrastrand. Naar het centrum loop je in ongeveer een kwartier. In de omgeving zitten al veel leuke winkeltjes en terrasjes. Kamers zijn goed, niks bijzonders maar alles wat je nodig hebt. Vraag als het even kan naar een zeezichtkamer, superuitzicht! Het eten is voldoende, niet superuitgebreid maar verder goed. Het hotel heeft twee zwembaden, vooral aan het achterste zwembad kun je lekker rustig liggen. De receptie is erg behulpzaam, mocht je een andere kamer willen dan wordt er veel aan gedaan om dat voor je te regelen. Ook bij andere zaken proberen ze je waar mogelijk te helpen. Animatie stelt niet veel voor, ik geloof één keer per week Turkse avond en voor de rest wat optredens. Personeel is vriendelijk, fotograaf maakt erg mooie zonsondergangfoto’s. Er is een aparte ruimte waar je op je laatste dag je bagage kunt neerzetten. Dit hotel is zeker een aanrader voor als je lekker centraal in Alanya wilt zitten, dichtbij het strand.

Zoals Diamond al zegt is dit hotel erg ideaal gelegen. Je bent zo op het strand en binnen een kwartier in het centrum. De weg naar het centrum is goed te doen en voor je het weet ben je er al. Wij vonden het eten geweldig. Veel keuze maar na twee weken raak je er een beetje op uitgekeken. Er waren 2 keer per week thema avonden in het buffet en dit was erg lekker. De kamers zijn goed te doen vooral omdat je er toch eigenlijk alleen maar bent om te slapen en te douchen. De service van het personeel is geweldig en iedereen is even vriendelijk. Wij hadden foto’s laten maken door de fotograaf en deze zijn erg mooi geworden. 3 keer per week is er animatie (zondag, dinsdag en vrijdag) en dit programma wordt elke week herhaald tenminste toen wij er waren. Wat me opviel aan dit hotel was dat de gasten die er kwamen bijna elk jaar weer terugkwamen en dit wil wat zeggen. Wij hebben er een superverblijf gehad. En we gaan er zeker weer een keer naar terug.

Een vraag over dit hotel: is het midden/eind oktober er nog druk? We willen of hier naar toe of naat Antalya.

Mijn man en ik gaan 1 september naar hotel Riviera !
Overal waar je leest op internet worden er alleen maar positiefe reacties gemeld!
Ik ben heel erg benieuwd,wij zijn nog nooit in Alanya geweest!