Wie kan mij wegwijs maken?

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mario van Esch 49 jaar werkzaam in een groot winkelbedrijf.
Op dit moment ervaring in project matig werken ICT - SAP en winkelinrichting coördinator.
Wil heel graag stoppen met het werk wat ik momenteel doe, en wil graag een stichting oprichten die zich zal inspannen voor de bevolking in Afrika.
Graag zou ik met mensen in gesprek willen komen die hier al veel ervaring mee hebben, om zo al mijn vragen beantwoord te krijgen.
Ook zou ik graag ervaring op willen doen in het land zelf, meewerken, organiseren, het verwezenlijken van doelen voor die mensen die dat hard nodig hebben.
Wie kan mij op weg helpen!!!

Mario

Beste Mario,

Mooi en nobel van je dat je dit wilt gaan doen. Ik ben benieuwd naar je ideeën. Ik ben zelf al 5 jaar bezig met ontwikkelingssamenwerking op verschillende gebieden. Wellicht kan ik je een beetje op weg helpen. Ik heb ook wel contacten waar je misschien wat aan hebt.

Ik ben zelf vooral actief in Kenia. Ik heb afgelopen jaar Doingoood en Doingoood foundation opgericht. Zie www.doingoood.nl en www.dgfoundation.nl. Je kan mijn persoonlijke dagboek lezen op www.inekeinafrika.nl of mijn meest recente blogs op www.doingoood.wordpress.com. Verder ben ik bestuurslid van Shoulder 2 Shoulder foundation, www.s2sfoundation.org.

Je kan mij prive mailen via [EMAIL=“ineke.van.huuksloot@quicknet.nl”]ineke.van.huuksloot@quicknet.nl

Groeten, Ineke