Mijn vriendin en ik (beide 23) willen graag voor een paar maanden vrijwilligerswerk doen in Afrika. Nu willen wij weten of hier een instanties / verenigingen/ stichtingen voor zijn die ons informatie kunnen geven. Kan iemand ons helpen?
Je kan me mailen [email=k_de_wijs@hotmail.com]k_de_wijs@hotmail.com
Ik heb zelf ook vrijwilligerswerk gedaan, alleen dan in Thailand en dit is me erg goed bevallen.
Je vroeg of iemand instanties ed. weet voor vrijwilligerswerk. Kijk eens op www.globalspirit.nl . Zij bieden verschillende projecten aan. Ik weet alleen niet of ze ook Afrika hebben.
Kijk eens op www.s2sfoundation.org of www.doingoood.nl voor vrijwilligerswerk in kenia. Doingoood heeft komende zomervakantie in elk geval nog plek. Het betreft kleinschalige lokale projecten waar vrijwilligers hard nodig zijn!
Het voordeel van Mombasa is dat het aan het strand ligt en dit dus legio mogelijkheden biedt om je vrije tijd ontspannen door te brengen.
Projecten in de buurt van Kaapstad, inclusief onderdak in een gezamelijk vrijwilligershuis en geregeld vervoer tussen de accommodatie en de verschillende projecten. Niet echt heel goedkoop, maar wel goed geregeld. www.you2africa.com :wereld: