Wie kan mij meer vertellen over...

Wie kent het Taraburi resort in Chang Mai?
Ik weet dat het buiten de stad is en ziet er prachtig uit. Ik zag ook nog het Suan Bua resort dat ligt vlakbij het Doi Suthep. Ik denk alleen dat je dan moeilijker excursies kan boeken. In K.Samui zag ik het Varindasamui.
Hoe is dat. Is het strand daar beneden lekker relaxed of erg druk. Wij hebben nl 2 kleine kids. Heb je trouwens een klamboe nodig tegen de muggen daar? Wij gaan in juli.:dag:

Waarom ga je niet gewoon kijken en als het niks is ga je naar een ander resort / guesthouse/hotel. Ik zou in Chang Mai zoieso niet naar een resort gaan , guesthouse is veel gezelliger en leuker maar dat is mijn mening. Een resort is beter aan de kust .
In Thailand is het nooit overal vol , je kunt overal slapen.

gr

Klamboe heb je niet nodig, zeker niet in de fatsoenlijke hotels. Daar zijn altijd horren om muggen buiten te houden of klamboes op de kamer.

In het hotel kun je gegarandeerd excursies boeken, maar het zal duurder zijn dan in de stad zelf. Met kinderen lijkt een mooi resort met zwembad mij een stuk lekkerder dan een guesthouse, maar ook in de stad zijn prima hotels met zwembad.

Sorry, de beide resorts die je noemt ken ik niet, dus kan ik je niet bij helpen.