Wie Kan Mij Helpen?

Normaal gesproken probeer ik andere reizigers te helpen met het beantwoorden van vragen maar nu heb ik zelf een vraag. Wie kan mij helpen?

Sinds een paar maanden ben ik betrokken bij SCCO, Save the Cambodian Children Organization, Een kleine Cambodjaanse NGO die in een van armsten wijken in Phnom Penh een schooltje/weeshuis runt voor de armsten kinderen. Voor onderwijs hoeft niet betaald te worden. Binnenkort lanceren we een website en dan kun je meer informatie over dit project lezen. Ik hou jullie op de hoogte.

Terug te komen op wat ik eigenlijk wil vragen. Ik heb vanuit Nederland een aanbieding gekregen voor 10 computers die voor dit schooltje bedoeld zijn. Het probleem ligt in het transport. Wie kan mij helpen aan goedkoop transport van Nederland naar Cambodja? Heeft iemand goede connecties met vervoersbedrijven of werkt iemand voor een vervoersbedrijf die een speciale aanbieding kan maken voor het vervoer van 10 computers? Alle info en hulp is welkom. Dmv. deze computers kunnen we een hele hoop kinderen computerles geven. Ook in Cambodja is de informatietechnologie losgebarsten en voor deze kinderen een toekomst op een goede baan.

Alvast bedankt.

Andre
andre@cambodia.nl