Hallo, ik heb al 2 jaar een vriendin in Thailand,…ikzelf ben 50 jaar en zou graag naar Thailand verhuizen. De bedoeling is om ginder een legkippenbedrijf op te starten. Grond heeft mijn vriendin al. Het uitbaaten is geen probleem daar ik in het verleden ook legbedrijf had. Mijn enige zorg is de afzet of verkoop van de eieren daar. Heb ook kennis van tomaat en komkommerbedrijf.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Heb je juridisch alles geregeld want je zal de eerste en laatste niet zijn die alles kwijt is nadat het bedrijf is opgezet en goed loopt.
Is in orde,…zal er zelf trouwens geen geld insteken,…We hebben een klein restaurantje, van deze winsten gaan we starten met klein legbedrijf en zo uitbouwen. Ik zal nooit veel geld investeren daar. En ja …thai is moeilijk te begrijpen,…maar ik neem hersens ook mee naar daar,…haha
Ik heb een kennis die al jaren een Lelie kwekerij heeft en ook een distributienet op heeft gezet. Ik weet natuurlijk niet waar je vriendin die grond op haar naam heeft staan maar heb wel goede contacten in het noorden van Chang Mai.