Wie kan mij helpen met telefoon prepaid/abonnemt Portugal?

Hoi allemaal,

Binnenkort hoop ik te emigreren naar Portugal en ben uit aan het zoeken welk abonnement/prepaid ik kan nemen voor mijn telefoon. Het bergachtige gebied waar ik kom te wonen heeft voor zover ik hoorde alleen verbinding via Vodafone. Nu is het zo dat de site van Vodafone in Portugal voor een groot deel in het Portugees is. Nu is mijn Portugees helaas nog niet zo goed en vroeg ik mij af of er iemand onder jullie is die goed Portugees kan en mij kan helpen uitzoeken naar een geschikt abonnement/prepaid. Voor details licht ik graag het e.e.a. bij per pb.

Alvast bedankt!

Is het wellicht wijs om een prepaid (van Vodafone) mee te nemen vanuit NL? deze kan je online opwaarderen. Hierdoor heb je rustig de tijd om een provider in Portugal te vinden en ben je voorlopig bereikbaar.

Hoi,
gsm kost hier ongeveer 20.00 en je kan opwaarderen 10, 20 euro.
Je kan dat cash doen, let wel op het kost jouw gelijk 1.50 euro
Je hebt Vodafone, Meo, Nos.
Bij de meeste supermarkten, intermache en Pingo Doce of Continente zijn er kleine winkels waar je dat kan doen.

Als je internet wilt hebben in het huis dan is de goedkoopste abonnement rond de 57.00 euro. dat is dan internet (satelliet), huistelefoon, TV en telemovel (gsm)
Dan is Meo of Nos de beste. Je kan dat laten checken in de winkel.
Abonnementen zijn 24 maanden, geen installatiekosten en meestal de eerste twee maanden gratis en ze hebben ook aanbiedingen dat je een nieuwe Gsm krijg met de waarde van 170 euro en hoger.

Taal: vraag eerst of ze engels praten en gaat dan pas verder. De meesten praten dat niet maar omstanders kan je het ook vragen en vraag een contract in engels ze hebben dat.
hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes