Wie o wie kent Playa del Carmen goed en heeft DE tip voor een baan in het toerisme daar?
Vanaf september/oktober wil ik 3 tot 6 maanden in PDC gaan werken. Ik heb toerisme gestudeerd en in de laatste 4 jaar veel werkervaring opgedaan op verschillende gebieden. Ik spreek vloeiend Engels en redelijk Spaans.
Het liefst zou ik iets in het toerisme willen doen. Ik heb ook ervaring als receptioniste (zou graag bij een van de RIU hotels willen werken) maar kan nergens vacatures vinden van hotels in PDC.
Weet iemand of ze daar ook salsascholen hebben waar ik zou kunnen werken? Of iets anders in een toeristische richting?
Ik begrijp dat het vinden van werk daar makkelijker zou zijn dan hier vanaf internet maar zonder werk heb ik ook geen papieren en zal het waarschijnlijk teveel gedoe worden daar als ik iets gevonden heb?
heej!
ik kan je ni helpen maar ik ben ook op zoek nr werk in mexico, en playa del carmen wel te verstaan. ben net terug van mijn vakantie daar, en wil gewoon voor langer teruggaan! ook drie tot zes maanden.
ik ga het internet afspeuren dus als ik iets vind, zal ik het je laten weten! doe jij dat ook? thx!
Ja die website had ik al gezien. Toch bedankt!!
Na al het surfen van de afgelopen dagen vraag ik me af of het niet gewoon beter is om
een los ticket te boeken, een tijdje in een hostel te slapen en ondertussen gewoon rondkijken waar ik graag zou willen werken…
Heeft iemand hier ervaring mee? En heeft iemand info of een link (ik heb het hele forum al nagekeken) over wat ik moet regelen ivm werkvergunning of niet, verblijfsvergunning, andere visa of papieren, retourticket of niet etc.
Hier vind je wat informatie over verblijfsvergunning e.d.: http://www.inm.gob.mx/EN/index.php?page/I_would_like_to_visit_Mexico