Mexico, Playa del Carmen! Info gezocht over werken!

:mexico::mexico:Lieve mensen wie kan mij helpen?

Ik ben op zoek naar mensen die al reeds verblijven in Playa del Carmen of mensen die er al geweest zijn.
Wat de mogelijkheden zijn om aan het werk te komen daar en wie mij eventueel meer :idea:info zou kunnen geven wat ik allemaal moet doen of kan doen vanuit Nederland.
Dus al met al alle info is van harte welkom!!

groetjes wendy

mailen is ook mogelijk
[EMAIL=“wendyaussie@hotmail.com”]wendyaussie@hotmail.com:dag:

hallo ik ga deze zomer met mijn echtgenote naar playa del carmen om te kijken wat de mogelijkheden zijn in mexico

Wendy en ‘schorpioen’ hou ons a.u.b. op de hoogte van jullie bevindingen. Wij (mijn mexicaanse vrouw en ik) willen over 1,5 á 2 jaar ook die kant heen.
Mijn vrouw is geboren in Mexico City. Daar wil ze zeker niet naartoe; ook wel te begrijpen, we zijn er net weer 3 weken geweest. Wat een drukte, daar moet je echt van houden.
Ook een weekje in PDC doorgebracht.
Heerlijk ‘rustig’ plaatsje. Ok, genoeg touristen, maar niet zoals Cancun…
mooie hotels, hele hoop villa’s voor de rijke Amerikanen.
Als je in de reisbranche wilt werken of in de horeca lijkt me dat daar geen enkel probleem. (weet natuurlijk niet wat je precies voor werk zoekt).

Ik heb zelf ook al de vraag gesteld op het forum voor sites om naar werk te kunnen zoeken, misschien heb je er iets aan:

www.monster.com.mx
www.chambanet.gob.mx
www.occ.com.mx

Zoals gezegd, laat zeker even berichtjes achter hoe het verloopt. Ben zeer geïntereseerd.

MR BLACK
bedankt voor de zeer nuttige links voor werk
en ik zal je zeker op de hoogte houden

Kijk ook eens op http://www.computrabajo.com.mx

Mijn ervaring is wel dat het een stuk sneller gaat als je in mexico gaat zoeken naar een baan. Ieder geval succes!

RIANNE bedankt voor de link hoelang heb jij in mexico gewerkt en is het niet te moeilijk om
de visums aan te vragen

Ik werk nu ruim 8 maanden in Mexico. Tja, visum is even lastig, maar ja, dat weet je van te voren. Zorg dat je al je papieren op orde hebt, dat je geen dingen uit Nederland moet laten oversturen. Bij mijn werk doen we het niet met advocaten, maar gewoon zelf. Dus heb zelf uren bij migratie zitten wachten. Achteraf viel het allemaal wel mee. In totaal zo’n 8 weken mee bezig geweest.

ok dank jewel voor de informatie en wat voor werk doe jij juist als ik vragen mag en hoe is het leven daar is het ook zo gejaagd als hier