Wie Kan Me Helpen Met Werk Op Curacao

Hallo allemaal,

Ik wilde vragen of er iemand tips heeft om aan werk te komen op Curacao? Graag zou ik wilen werken als recreatieleidster of in de horeca in de maanden april-mei-juni. (beide diploma) Ik hoop dat ik snel iets hoor!!!

Groetjes Kirsten
kscheilen@hotmail.com

Hallo Kirsten,

Ik loop nu stage op Curaçao B) . Ik heb mijn stageplaats gevonden via het stagebureau, maar dit is wel erg duur. Zij regelen niet alleen stageplaatsen maar ook tijdelijk werk. Daarnaast verzorgen ze ook de huisvesting. Voor meer info kun je kijken op: www.wereldstage.com

Maar ik denk dat je ook zonder stagebureau hier een goede werkplek kunt vinden (vooral in de horeca wel). Bij Mambo Beach zou je bv eens kunnen proberen of misschien bij Zanzibar. Hier werken eigelijk alleen maar Nederlanders die (net zoals jij wilt) tijdelijk op Curaçao zijn.

Kijk eens op http://www.curacao.com/visitors/restaurants.html en bel alle restaurants eens af!

Als recreatieleidster zal het denk ik wat moeilijker worden om een baantje te vinden.

Laat maar even horen of het wat is en als je nog vragen hebt dan stel je ze ook maar :slight_smile: !

Gr. Marrit

Hallo Marrit,

Harstikke bedankt voor de informatie!

Groetjes Kirsten