Hoi Hoi
Ik wil in September dit jaar voor een paar maanden in Curacou gaan werken.
Het liefst in Mambo beach of Seaquarium in een Restaurant of strand tent.
Kan iemand mij helpen?
Ik hoor het graag.
Groetjes Mandy
Hoi Hoi
Ik wil in September dit jaar voor een paar maanden in Curacou gaan werken.
Het liefst in Mambo beach of Seaquarium in een Restaurant of strand tent.
Kan iemand mij helpen?
Ik hoor het graag.
Groetjes Mandy
Hoi hoi,
Ik snap precies wat je bedoeld. Ik heb zelf ook in zo’n onzekere fase gezeten.
Ik heb vanuit Nederland onderdak gezocht (www.curliving.com) Dit is prettig want zij bieden ook extra service naast het zoeken naar woonruimte. Zo halen zij je op van het vliegveld en zijn ze er voor alle problemen die je tegenkomt voor je. Heel erg makkelijk en een veilig idee dat er iemand is op wie je kan terugvallen.
Werk is zo makkelijk te vinden op Curacao. Dan doel ik wel op werk in de horeca. Het is echt niet nodig om dat al geregeld te hebben. Werk zat!!!
Mocht je toch alles van te voren willen regelen zoek dan de sites af waar vacatures op staan.
De volgende bedrijven zoeken vrijwel altijd mensen:
Succes!!!
Hey Mandy,
Ik wil vanaf okt/nov daarheen…mail me even karlijn_2000@hotmail.com
Heey mensen:D
na een moeilijke periode van 2 jaar is het voor mij hopenlijk eindelijk gelukt om me Havo af te sluiten. ik heb nu even geen zin meer in school en het lijkt me fantastisch om een jaar in Curacoa te werken. Mijn ex vriend kwam daar vandaan en ben er zelf wel eens op vakantie geweest.
nu wil ik graag samen met iemand en hoop dat iemand mij kan hlepen ik wil voor een jaar gaan of schooljaar maar een paar maanden korter is ook geen probleem. Ik ben 18 jaar en een echte feestbeest;)
Ik hoop dat ik wat hoor van jullie! Groetjes Joyce