langere tijd curacao

Hallo allemaal.

mijn naam is rosita en ben 24 jaar. graag zou ik een tijd naar Curacao toe willen om er te gaan werken van het weer te genieten en natuurlijk nog ook wat te feesten.

mijn vraag is hoe makkelijk kan je daar een baan vinden als je daar ben?

en gaan er nog meer mensen die kant op dit jaar??

ik hoop wat van jullie te horen!!

liefs rosita

Ik heb het plan om van 13 juli tot 27 november naar Curacao te gaan. Ik ga daar stage lopen, die ik nu aan het regelen ben… Ik zou eigenlijk niet weten of het moeilijk is om een baan te vinden als je daar bent!

Mochten jullie een verblijf zoeken die veilig betaalbaar en centraal is, kijk dan op www.maravillaappartementen.nl

hee okee leukk…

ja ik weet namelijks niet zo goed of ik het aandurf alles achter te laten en maar te zien waar ik terecht kom:p dus vandaar ook mijn vraag.

Hee rosita ik ben chelsey 21 jaar ik ben ook aan het solliciteren via horecawerkcuracao.com voor in de horeca ik wil zelf eind augustus vertrekken voor minimaal een jaar als alles bevalt en natuurlijk ook om te feesten ik ga ook helemaal alleen mijn vader woont daar maarja daar ga ik niet mee op stap hahah wanneer vertrek jij?

Groetjes

Hoi Rosita,

Op Curaçao kun je gemakkelijk een baantje vinden, in ieder geval wel in de horeca!
Ik heb er in 2013 een half jaar gewoond (het zou nu natuurlijk wel iets veranderd kunnen zijn) maar in de horeca zoeken ze in ieder geval altijd wel mensen. Als je dit leuk vindt, probeer dan eens Cabana beach, Pleincafé Wilhelmina, of Bermuda. In de hotels kunnen ze volgens mij ook altijd wel mensen gebruiken.
Ik heb toen stage gelopen bij de duikschool Caribbean Sea Sports, wie weet zoeken ze daar nog iemand voor in de duikshop.

Ik kan je wel vertellen dat je vast geen spijt zult krijgen om naar Curaçao te vertrekken, het is een geweldig eiland! Ik heb nog steeds heimwee…

Groetjes Mandy