In september ga ik voor minimaal een jaar naar curacao. Ik ben inmiddels al een paar maandjes bezig met het voorbereiden van de dingen die allemaal geregeld moeten worden.
Helaas gaan er zoveel verschillende verhalen de ronde dat het vrij lastig is het zo maar even te doen.
Nou is het enige wat nog niet wil lukken een BAAN. Ik ben dus dringend op zoek naar een baan en wil er graag een voordat ik erheen vertrek.
Ik weet dat het in de horeca best te doen is om gewoon naar het eiland te gaan en dan daar te solliciteren, maar wil toch zekerheid.
Wat je kunt proberen is je in te schrijven bij wereldstage.com.
Zij regelden altijd stages maar nu ook banen.
Ik heb ook alles geregeld behalve een baan…dat is toch knap lastig maar mocht dit echt niet lukken ga ik met al mijn spaargeld toch op pad en probeer ik daar een baan te vinden, maar ja zekerheid is natuurlijk altijd beter.
een baan kan ik jullie jammer genoeg niet aan helpen wel aan kamers. Ik zelf en mijn ouders verhuren die - allebei in een relaxte / velige buurt voor hele redelijke tarieven - met meer voorzieningen dan de meeste plaatsen met dezelfde prijs.
ik heb referenties voor degenen die eventueel geintereseerd zijn.
Ik ben van plan om voor mijn studie 1 tot 2 jaar naar curacao te verhuizen, en zoek dus naar een baan.
In Suriname heb ik gewerkt bij de televisie als presentatrice an als journalist bij een dagblad.
Hebben jullie daar enige tips voor mij?
Ook al is het werk als Au Pair ofzo ik ben met alles tevreden, zolang het maar werk is.
Ik ben ook ingeschreven bij wereldstage/wereldjob en vanavond is er in Nieuwegein een bijeenkomst. Wie weet kun je je nog inschrijven hiervoor (ff de site checken), zij regelen tickets, huisvesting en bemiddelen bij banen. Ik heb al contact met ze gehad en ze geven aan dat een baan zeker te doen is als je maar niet teveel eisen hebt. Zij werken samen met een callcentre en daar kun je zowiezo altijd beginnen. Dat ben ik dan ook van plan! Eerst een tijdje callcentrewerk doen en leuke mensne ontmoeten hopelijk en dan doorzoeken naar iets anders. Een hele nuttige site dus om eens te bezoeken. Het is alleen nu wel nog te vroeg om een baan te zoeken voor september, want de meeste vacatures zijn per direct of in elk geval per snel en niet pas in september. Een maand of 2/3 van te voren kun je dus gerichter zoeken. Maar baan of geen baan, ik ga heen !
Via de website www.wereldstage.com. Ik denk trouwens dat je ook wel gewoon heen kunt gaan vanavond hoor, mail me anders even op [EMAIL=“chotje@hotmail.com”]chotje@hotmail.com want daar kijk ik vaker dan hier en dan zie ik direct wanneer je wat hebt gestuurd! Het lijkt mij heel nuttig vanavond …